• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Waarom is iedereen zo vervelend vanochtend 😭

Nee, ik wil NIET dat dit nu doorzet. Dan kan de stress van een paar weken terug opnieuw beginnen. /:
    En ik had het recent met mensen over dat ik het jammer vind dat ik nu niet met een collega samenwerk, waarbij mama zei dat ik hem moet aanspreken als ik hem zie. Zie ik hem vandaag twee keer terwijl hij met anderen in gesprek is.. Universe, what is this shit?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Toch leuk om te horen dat mijn klas vwo 5 eerst dacht dat ik superstreng zou zijn en dat ik een resting bitch face heb, maar dat ze me toch best aardig vinden. :'D

Let me in, let me in.

HHHAAAA EEWEWEWEWEW

DE MAN NAAST MIJ IN HET TOILET STAAT GEWOON TE ZAKELIJK BELLEN TIJDENS HET PLASSEN

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

zal ik ooit horen of mijn contract verlengd word? who knows

--

Die pre-grief waar je doorheen begint te gaan wanneer je hond ineens oud is en qua gezondheid achteruit gaat. Enerzijds wil je je emotioneel al wat gaan voorbereiden, anderzijds voelt het als zelfmarteling om met zo'n gevoel rond te gaan lopen terwijl hij nu nog oke is. Ik mis onze kat ook gewoon nog steeds zo erg and it's been 1,5+ years. Waarom worden huisdieren niet even oud als wij? 😭

Caution first, always.

Reiniging en controle bij de tandarts ook weer gehad, aanzienlijk schoner vergeleken de vorige keer, maar bij de controle helaas wel 2 gaatjes gespot. Dat wordt binnenkort weer een trip naar de tandarts. RIP.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Shit. Ze hebben de waterpistooltjes van mijn verjaardag gevonden. Kutcollega's :W

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Oh, how i miss it so muuch.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

"Thema's zoals cancel culture komen voorbij"

Say less, ik kijk niet. Alsof cancel culture echt bestaat. De slechtste mensen zijn rijk en succesvol en worden alleen maar rijker en succesvoller

Tijd voor koffie.

oh gang its not looking good
    (36 damage in een halve ronde)

--

AND ANOTHER THING ik háát de vergane glorie trope. De depressieve held die niet meer wil omdat de goeie dagen achter hem liggen. Facking deprimerend en also ik hoef niet de hele tijd "thing but for ADULTS" te zien. Ik vind een held die gewoon een held is prima. Leuk zelfs.

De nieuwste Indiana Jones is op televisie

Tijd voor koffie.

Made it to the Arena

Omnia mutantur, nihil interit

Ik kan nog steeds niet uit over die houding van de dokter. :/ Het voelt slecht, helemaal in deze zware periode.
    And still not over this friendship break-up. It was so suddenly and dramatic :’).

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hé Frouk, wat ben je aan het doen?

Waterboarding my plants, whyyyy?
    #fuckingthrips

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime