• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

RPNZL schreef:
    Als hij geen initiatief neemt, neem ik het wel. First kiss (lees: kus, geen zoen) is a fact. 2e date was weer een succes, volgende alweer gepland al moeten we nog even verzinnen wat we gaan doen, maar we hebben nog even. So far, so good!

Cute!

Ich liebe dich 27.12.23

Jouw in tranen zien over je angststoornis, it’s doing something to me. Alsjeblieft, denk nooit meer dat ik hierdoor minder van je ga houden – en evenmin door je burnout. Ik houd zo ontiegelijk veel van jou, met en zonder scherpe randjes. You’re not getting rid of me, boy.

Bwuh. Mijn eerste stress-droom over werk gehad. Vroeger was dat een eindeloos terras met hoekjes en gangetjes waar steeds meer gasten tevoorschijn kwamen. Nu is het een mega event dat ik in mijn eentje moet draaien, want mijn enige aanwezige collega wil niet helpen, en steeds meer mensen komen met klachten en problemen en en en aaa

leuk werk verder

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Getting to better understand diagnoses I've known I had this WHOLE TIME (because idk for some reason I thought I tricked my therapist into believing I had issues and it didn't really feel "real") in a way that makes me realize they actually apply to me feels like this

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Eindelijk wat dingen besteld die mijn leven - hoop ik - makkelijker gaan maken.

Omnia mutantur, nihil interit

wilde de cars safetycar zien maar niet ten koste van charles 😭

--

Hoe cliché de uitspraak ‘waar de ene deur dichtgaat, gaat een andere deur open’ ook is, volgens mij is hij in dit geval toch wel waar.

Door de dramatische vriendschapsbreuk met de ene vriendin krijg ik nu misschien juist meer de kans om closer te worden met mijn andere vriendin.

Vanmiddag zijn we samen gaan lunchen en dat was eigenlijk heel fijn. Hoe verdrietig het ook is dat de vriendschap met ons drieën voorbij is, zie ik dit ook als een kans om te ontdekken hoe de vriendschap tussen ons tweeën zich verder ontwikkelt.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ugh, ongesteld zijn en dan je ineens heel veel zorgen maken dat je 30 jaar oude knuffel toch wel heel oud en wat krakkemikkig is en dat ie misschien kapotgaat en dan ben ik echt niet oké 😭😭😭😭😭

Let me in, let me in.

Na onze verhuizing (bijna 2 jaar geleden) zijn we eindelijk bij de laatste dozen en krijgen we... zowaar... dingen op orde? SEND HELP AND MOTIVATION voor het laatste deel please

Omnia mutantur, nihil interit

Ik vind het zwaar stom dat JK Rowling zo stom is gebleken want ik kijk echt uit naar de HP serie

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Autism, fine.
    Experiencing life different because of the diagnose, fine.

Maar kriebels over m’n hele lijf voelen omdat iemand in de buurt muziek afspeelt en ik die muziek heel zachtjes kan horen waardoor het steeds harder en HARDER gaat in m’n hoofd, I’d trade that any day please.

Sunchild schreef:
    Jouw in tranen zien over je angststoornis, it’s doing something to me. Alsjeblieft, denk nooit meer dat ik hierdoor minder van je ga houden – en evenmin door je burnout. Ik houd zo ontiegelijk veel van jou, met en zonder scherpe randjes. You’re not getting rid of me, boy.

Words I wish my man had said to me... 😞 Instead he left

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

While this non-fiction book about the presumed undead is deeply interesting and scratches my special interest itch, I am now also realizing that the great fascination I have comes paired with a great fear and oddly enough I am now nervous about having my window open at night. What if the revenants get me bro

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    While this non-fiction book about the presumed undead is deeply interesting and scratches my special interest itch, I am now also realizing that the great fascination I have comes paired with a great fear and oddly enough I am now nervous about having my window open at night. What if the revenants get me bro

While also reading this and knowing with painful clarity how these superstitions came to be and that the vampires/revenants described are just regular corpses. But the constant talk of horribly mutilating the dead and carcasses being eaten (and disease) for some reason unsettles me in this dose, which is interesting because I keep forgetting that I can have a reaction to this. Normally I’m not particularly sensitive (again, most of the time I find the subject intriguing more than disturbing)

Catan schreef:
    (...)

Words I wish my man had said to me... 😞 Instead he left

You will find someone who will say those words to you, too.