• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zelfmedelijden is ook een ding.

Ik heb?? Een tanline??? Sort of???!!

Let me in, let me in.

Why do I long for a relationship but get scared and shut down when someone grows closer to me .-.

For those who come after

Ashcroft schreef:
    Why do I long for a relationship but get scared and shut down when someone grows closer to me .-.

Its called bindingsangst

help

Fysieke intimidatie door de spermadonor, altijd top.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

ik ben zo klaar met deze vent -.-

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Shoutout naar mijn best friend, die met mij aan het bellen was terwijl ze door de Jumbo liep en, geïnvesteerd als ze was in in ons gesprek, keihard in de telefoon riep:

"Geloof me, als de juiste persoon in je mond spuugt dan zeg je dank je wel."

I think I pulled a muscle laughing. I hope you shocked an old judgemental lady.

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Wanneer even snel je stappendoel nog halen voelt als meedoen in de hongerspelen…
    ~ how i love being a woman

(Am i going to let it stop me tho? no. I have a maniacal laugh at the ready and a detailed description on how to gouge out an eye. u gotta outweird the weirdo’s. and have ur head on a swivel but ok; but aim to be the creepy eldrich horror in their story)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Wanneer even snel je stappendoel nog halen voelt als meedoen in de hongerspelen…
    ~ how i love being a woman

(Am i going to let it stop me tho? no. I have a maniacal laugh at the ready and a detailed description on how to gouge out an eye. u gotta outweird the weirdo’s. and have ur head on a swivel but ok; but aim to be the creepy eldrich horror in their story)

Embrace your inner career tribute :Y)

its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean