• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Good lord I'm 30

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Novalunosis schreef:
    Ik had zo gehoopt dat mijn tijd eindelijk aangebroken was, maar I guess not 😭

Niet mijn brein die er even een ultra realistische droom in gooit. DIT WERKT NIET.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zat net met een oude vrouw van 87 in de trein, ze ging haar broer van 93 bezoeken. "Hoe oud denk je dat ik ben?" Dus ik observeer haar, denk na: oké, uw broer is 93, dan bent u sowieso ergens in de 80.

Voorzichtig zeg ik: "87?" en ze kijkt me echt aan alsof ik haar net zwaar beledigd heb. Dus ik schrik: "Sorry, heb ik u beledigd?"

Ze schudt haar hoofd. "Verrek, je hebt het in 1x goed geraden!"

"Als u niet had gezegd dat u uw broer van 93 ging bezoeken dan had ik u jonger gegeven hoor 😉"

Daarna zo'n mooi gesprek gehad. Heerlijk ☺️

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben zoooooooooo ontzettend moe... Mag ik al terug mijn bed in?(zzz)

It's never gonna happen, Guys.

Ugh ik wil dat moment in de parkeergarage echt uit mijn geheugen verbannen. It was horrible.

And this bridezilla friend. I get the pressure you’re probably under. maar we doen djt doen vrijwillig en we doen ons best and we’re not your employees. So tone down the attitude pls.

I’m regretting more and more saying yes to this.

[ bericht aangepast op 4 juli 2026 - 17:20 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

What a day <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Gisteren bij de stoel ophalen 'ja, deze plek is ook bijzonder. Zo vaak zie je dit niet'
    Ik ging er in mee, maar uhm, het is niet alsof ik op werk niet via een loading dock bij mijn kluisje kom. xD (Love this for me by the way)

En pff. Denk dat het echt tijd is om hier meer grenzen in te stellen helaas, want dit vanmiddag was blijkbaar echt te veel voor mij. Beetje jammer van de rest van de dag zo.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

DoIores schreef:
    Good lord I'm 30

Welkom bij de club, tijd om naar bingo te gaan!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

One can tell I'm unwell because anytime I write about myself through a fictional lense my characters automatically turn into Goob

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Met collega's 'per ongeluk' naar Dotan gegaan (we hadden geen idee van de line-up). Dit was echt een van de hoogtepunten van het jaar, wat een ongefilterde idioten. Ik heb alle maskers laten vallen, want dat kan gewoon bij deze mensen 🥺

Ik wacht nog steeds op het bericht dat ik dood ga aan een nare ziekte, want met zó veel geluk moet er een addertje onder het gras zitten.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ja sorry but I love this weather. Ik kom echt even bij nu het iets koeler is en er geen zon is.
    En met de balkondeur en alle ramen open even lekker poetsen, i love it.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

En om het contrast nog voelbaarder te maken gaan we het vandaag hebben over onze relatie en of we wel samen verder willen : )

[ bericht aangepast op 5 juli 2026 - 12:20 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Oké, dit was inderdaad teveel deze week. Ik ga zo kruipend de was verzamelen en even een wasmachine aanzetten en dan kruip ik weer terug in bed. Musical van het zoontje van een vriendin afgezegd (ook al speelde hij Kleine Shrek 🥹 en nog wat bijrolletjes in de volwassenenproductie). Maar ik kan geen 2,5 uur rechtop zitten. En morgen moet ik gewoon weer naar werk…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik houd van mijn cringe self-insert au's ik houd van moodboards maken voor fanfics die ik nooit ga schrijven ik houd van mijn vrienden opsluiten in verhalen met mij like yayyyy we're hanging out

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Damn ik voel me echt eenzaam

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home