• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Kan die duizeligheid even weggaan, holy guacamole dit is niet oké 😭 het zou fijn zijn als zitten nu weer een beetje zou lukken want moet morgen gewoon werken en urgh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Corruptie door de Fifa op een WK in de US in het voordeel van de US?

Waarom zijn mensen hier verbaasd over?:')
    Of nog beter, waarom kijken mensen überhaupt naar die corrupte shit?

Ik heb dit jaar Eurovision gedumpt, zo moeilijk is het niet om organisaties zonder waarden te boycotten.

[ bericht aangepast op 5 juli 2026 - 23:09 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Babygirlvo schreef:
    Corruptie door de Fifa op een WK in de US in het voordeel van de US?

Waarom zijn mensen hier verbaasd over?:')
    Of nog beter, waarom kijken mensen überhaupt naar die corrupte shit?

Ik heb dit jaar Eurovision gedumpt, zo moeilijk is het niet om organisaties zonder waarden te boycotten.

Lol, wat een meme. Hoop dat alle voetbalhooligans de fifa flink op zn donder gaat geven ervoor. Use your evil powers for gooodd for once

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

Lol, wat een meme. Hoop dat alle voetbalhooligans de fifa flink op zn donder gaat geven ervoor. Use your evil powers for gooodd for once

En dat de media ook nog reporten alsof het een absolute verrassing is dat Infantino zwicht voor Trump.

Als Trump die loser zou vragen om in the White House naakt voor de voordeur als deurmat te gaan liggen, zou hij het los doen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Nog geen uur op het werk en ik verveel me nu al :W
    Uitdagende, toffe jobs, WHERE U AT BRO

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Dan denk je eindelijk iets te kunnen gaan proberen na de overname op het werk. Een keer testen hoe je nu bepaalde acties moet uitvoeren, in SAP bijvoorbeeld. Heb je geen authorisatie om de transactie uit te mogen voeren. Invullen wel, maar het moment dat ik het wel posten, krijg ik 'you have no authorization'.

Ik wilde gewoon gaan testen en klooien in dit systeem. Wat een chaos dit zeg...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik voel me gewoon zo... Somber. Er is zo weinig plezier. Er is zo weinig positiviteit. Ik voel alleen maar stress of ik wel goed genoeg ben en niks helpt...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

ziek door het medicijn yes love my life

Omnia mutantur, nihil interit

Hoe bedoel je... Je forceert iedereen de file in en verlengt iedereens reistijd, omdat je koste wat kost een hoofdkantoor wilt. Terwijl meerdere mensen hebben aangegeven dat ze daar niet blij mee zijn, wordt daar gewoon overheen gewalst. Ondanks dat we ons werk overal kunnen doen.
    En dan heb je ook nog maar een derde van het benodigde aantal parkeerplaatsen geregeld. Wat. een. soap.

En dan deze vrouw... Als je haar ergens op aanspreekt, is het standaard: "Dat is niet zo" of "Hij/zij zei dit." De verantwoordelijkheid wordt altijd bij iemand anders neergelegd, en dan ben je leidinggevende. Sorry maar.. so done with this workplace.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben nu al klaar met deze verkoudheid :/

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Dat er ook nu nog gewoon standaard een wilde merel (alle merels heten Flip btw) in de tuin van m'n ouders woont en met de schemering begint te zingen ❤️

Shoutout naar de Flip van pak 'm beet 20 jaar geleden die ons zo goed kende dat hij onder onze stoelen door hupte 🫶🏻

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Current soundtrack of my life: "Peasant's Throne" ~ Lilith Max
    iykyk

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Wat is het vandaag fijn om Belg te zijn
    fifa still sucks tho

Frodo schreef:
    Wat is het vandaag fijn om Belg te zijn
    fifa still sucks tho

Ik die de wedstrijd nu aan het herbekijken is omdat ik te tam was om om 2 uur op te staan. 👌

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Sorasa schreef:
    (...)
    Ik die de wedstrijd nu aan het herbekijken is omdat ik te tam was om om 2 uur op te staan. 👌

Oeeeh you're in for a treat! Ze hebben super goed gespeeld