• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hoeveel bieden jullie voor een foto van Froukje in de jurk? (A)

Dramatic

Renna schreef:
    Hoeveel bieden jullie voor een foto van Froukje in de jurk? (A)

WHAHAHAHAHAHA go u babe

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik ben in Japan en ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben :x

Ik ben stiekem nog steeds een beetje jaloers dat mijn ouders Soy Kroon in het echt hebben gezien bij de musical 40-45 🫣
    Al sinds mijn tienerjaren ben ik fan van hem en hij is gewoon nog steeds mijn BN’er crush hahah oeps.

Ich liebe dich 27.12.23

M'n haar is echt op zo'n lengte dat ik er een verschrikkelijke pesthekel aan heb grrrrr

Maar kan pas over een maand naar de kapper 😭 want het is óf m'n collega's in de zwaarste, drukste week in de steek laten, óf geduld hebben en tot de 18e wachten zucht

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik kan nog steeds niet helemaal functioneren na die severe anxiety attack van gisteren. It sucks. Het liefst blijf ik gewoon het hele weekend thuis, maar dat kan niet de hele tijd. :/
    Gelukkig wordt het iets koeler en kan ik zaterdagavond en zondag hopelijk bijkomen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik heb teveel boter in mijn stamppot gedaan en nu ben ik misselijkkkk help mij

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik dacht even snel nog een mailtje voor werk te beantwoorden en ik heb dus mijn autocorrectie niet gecheckt voor ik op versturen klikte 😭😭😭😭😭

Nu is de mail ondertekend met

Met vriendelijke groet,
    Vinvis

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik dacht even snel nog een mailtje voor werk te beantwoorden en ik heb dus mijn autocorrectie niet gecheckt voor ik op versturen klikte 😭😭😭😭😭

Met vriendelijke groet,
    Vinvis

Ik wil dat je weet dat er een illegaal harde lach aan me ontsnapte toen ik dit las :'DD

Dramatic

Mijn derde username op deze site was xHoranx (natuurlijk). 27 usernames later (ja, ik heb geteld) ben ik weer terug bij een Ierse singer-songwriter <3

Let me in, let me in.

Derks schreef:

Met vriendelijke groet,
    Vinvis

Just saying het zou echt mijn dag maken als ik een mail zou krijgen die zo ondertekend is (fish)

its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

Renna schreef:
    (...)
    Ik wil dat je weet dat er een illegaal harde lach aan me ontsnapte toen ik dit las :'DD

As you should, is het toch nog ergens goed voor 🐋

Inmiddels kan ik er zelf gelukkig ook wel om lachen ahahaha

Duendes schreef:
    (...)

Just saying het zou echt mijn dag maken als ik een mail zou krijgen die zo ondertekend is (fish)

Gelukkig hahaha, maar in professionele setting is het toch een beeeetje ongemakkelijk 🤣

Misschien denkt de ontvanger (een 16-jarige geïnterviewde) wel dat ik teveel wijntjes op heb ofzo