• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

urgh ik wil naar de kapper maar mijn afspraak is pas over een maand 😭😭😭😭

need it shorter bc it's getting too long, it's a n n o y i n g

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Is this... could she be... WRITING ladies and gentlemen??

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zoya schreef:
    (...)

Dude, dit maakt echt mijn dag <3 I'm so fucking proud of you

I am proud of me too

Leodh schreef:
    pffff, and then because you felt (uncharacteristically) awake you went ahead and tried to make a grocery trip during an unconventional time in your day (you're awake anyway, so let's get to it) and the trip fucking killed you and you had to sit down twice on the way back because it was so far to get back, and now the rest of the day you probs won't get much further than ur bed 🙃🙃 oops

chronically ill seems to mean chronically ill?? who would have thought

Poor you dude (':

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Leodh schreef:
    pffff, and then because you felt (uncharacteristically) awake you went ahead and tried to make a grocery trip during an unconventional time in your day (you're awake anyway, so let's get to it) and the trip fucking killed you and you had to sit down twice on the way back because it was so far to get back, and now the rest of the day you probs won't get much further than ur bed 🙃🙃 oops

chronically ill seems to mean chronically ill?? who would have thought

Poor you dude (':

😂😂😂 this then did make me laugh tho

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik heb het nog nooit gedaan maar ik zal het vast wel kunnen...
    Zelf mijn container hok afgebroken en opnieuw terug opgebouwd. Nog nooit met een boormachine gewerkt maar heel blij met het resultaat.

Mijn buurman uit Iran blijft elke keer verbaasd wat ik hier allemaal zelf doe XD
    Nou is hij van de oude stempel/ andere cultuur, zijn vrouw mag qua klussen eigenlijk niks.
    Toen ik twee jaar terug mijn trap aan het schilderen was, was hij helemaal verbaasd dat ik dat zelf deed en gisteren met het kletsen was hij verbaasd dat ik wist hoe een boormachine werkt XD zo droog

Change is for weirdos ~ Niall Horan

SORRY HAHAHAHA maar HOE is de synoniem van jammeren daadwerkelijk kutkammen

KUTKAMMEN??

Belgium, is this you? Wtf is this word

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

fuckkkkk i sat down without half of my food and now my cat is lying against my hip purring and i can't get up to get it now can i? RIP

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime