• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Heimwee naar het leven voor mijn zevende want dat is de laatste keer dat het simpel was

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zoya schreef:
    Heimwee naar het leven voor mijn zevende want dat is de laatste keer dat het simpel was

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik heb de sleutel ingeleverd

Catan schreef:
    Ik heb de sleutel ingeleverd

🫂🫂🫂🫂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sad noots, net bericht gehad dat de shows van Moulin Rouge morgen afgelast zijn vanwege technische problemen. Gaan m'n plannen... en nu weet ik niet of we nog kunnen gaan voordat ze stoppen en of we dan nog decent plekken hebben

[ bericht aangepast op 17 juli 2026 - 21:43 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Man buiten in de tuin met een cozy dekentje een kopje thee op je eigen loungeset?? Met je eigen vrouw??? Hier kan ik wel aan wennen tho :Y)

its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

Bad dreams bad dreams go away
    Good dreams good dreams here to stay

pls

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Duendes schreef:
    Man buiten in de tuin met een cozy dekentje een kopje thee op je eigen loungeset?? Met je eigen vrouw??? Hier kan ik wel aan wennen tho :Y)

Vergeet de frambozentaartjes niet <3

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Wanneer je zó op één lijn met iemand zit en je diegene steeds leuker begint te vinden maar een relatie zo goed als onmogelijk is want diegene valt niet op vrouwen sigh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lollll denk dat dat een bezoekje aan de fysio wordt want volgens mij horen je pinken niet te gaan tintelen als je bij een stretchoefening van links naar rechts en weer terug draait :'))

I'm not freaking out this is fine I'm not dying I'm not freaking out I'm not freaking out

Dramatic

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: Mention of rape, very hopeful post otherwise actually
    I'm feeling less like a rape victim and more like someone who is actually living for once? Sure I'm keeping odd hours but I'm looking after myself and the house, I actually enjoyed working out and felt like doing chores, whut? Life is getting better???

TL;DR
    Guy who considers himself not very ambitious after a few minutes on the treadmill, dead serious: "What if I did this until I am The Best At This"

[ bericht aangepast op 18 juli 2026 - 1:58 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3
    TW: Mention of rape, very hopeful post otherwise actually
    I'm feeling less like a rape victim and more like someone who is actually living for once? Sure I'm keeping odd hours but I'm looking after myself and the house, I actually enjoyed working out and felt like doing chores, whut? Life is getting better???

TL;DR
    Guy who considers himself not very ambitious after a few minutes on the treadmill, dead serious: "What if I did this until I am The Best At This"

Dude, dit maakt echt mijn dag <3 I'm so fucking proud of you

Self-pity unlocked.

fjdksfjdskf collega's die in hun vakantie even aan mij dachten en een appje sturen, ook al kennen ze mij nog nauwelijks een maand. Stiekem laat ik hun appjes even een uurtje langer in mijn meldingen staan, zodat ik iedere keer weer die grijns voel als ik ze lees (krul)

pffff, and then because you felt (uncharacteristically) awake you went ahead and tried to make a grocery trip during an unconventional time in your day (you're awake anyway, so let's get to it) and the trip fucking killed you and you had to sit down twice on the way back because it was so far to get back, and now the rest of the day you probs won't get much further than ur bed 🙃🙃 oops

chronically ill seems to mean chronically ill?? who would have thought

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime