• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Tering wat een kutdroom :’) have you ever been so violently shivering that you pull a musle trying to get your sweat soaked shirt off trying to get to the warm shower asap?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Dat er oprecht gewoon geen veilige sfeer meer is op werk 😭 Zitten we dan met een voorbeeldrol en commentaar op de rest van de afdeling terwijl ons team zichzelf fikse imagoschade bezorgt

Omnia mutantur, nihil interit

Oké. Deze summit voelt deels erg nutteloos en om dingen te verkopen. Net zoals dat ene interview over dat Bessel van der Kolk's info niet klopt, maar dat uiteindelijk wel op min of meer helzelfde uitkwam.
    Wat ik wel meeneem van wat ik heb gehoord is dat het 'ik ben veilig' signaal ontvangen waarschijnlijk niet altijd goed werkt bij mij. En dat was wss het probleem in de volle trein net. Alleen is het een beetje jammer dat ik nog niet goed weet hoe ik hier voor werk begint vanaf kom, hoewel focussen op de leuke dingen van deze week wel wat helpt!

[ bericht aangepast op 13 mei 2026 - 8:41 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lichaam, stop even met ziek zijn, we've got A LOT to do :c

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Mijn crush op Jodie Whittaker is echt out of control aan het raken ffs, ze is 17 jaar ouder calm down babe

Heb ik net een godsvermogen aan geurkaarsen uitgegeven, omdat ik dacht eindelijk een site hiervoor gevonden te hebben en ik ineens mail kreeg dat ze ermee gingen stoppen en het uitverkoop is nu? Ja eigenlijk wel, denk dat ik zonder grap 20 geurkaarsen heb besteld net...
    Ik zat te wachten op nieuwe shop-drop na moederdag om nieuwe kaarsen te kunnen vragen voor m'n verjaardag, komen ze in plaats daarvan af met een 20% sale omdat ze stoppen. Sad noots, nu moet ik op zoek naar nieuwe fancy kaarsen

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Well, het allergiemysterie is opgelost. Gedeeltelijk hoop ik dan.

@Lo, doordat jij begon over allergieën, ben ik kritisch gaan nadenken en zoeken op het internet (heel dubieus I know, maar ik dacht dat het voor zoiets kleins geen slecht idee was), en inderdaad, het leek heel erg op een allergie. Keel, jeuk in m’n buis van Eustachius (ZO IRRITANT), snotneus die oplost naarmate de dag vordert en een heleboel niezen. Ik heb m’n matras gecontroleerd op schimmel (nee) en de wortels van m’n plantjes (ook niks). Maar de plantjes waren wel een beetje stoffig, dus ben ik ze gaan verplaatsen naar m’n balkon zodat de regen als natuurdouche zou fungeren. Terwijl ik daarmee bezig was, zag ik dat er toch best wel wat stof op ze zat. Toen keek ik even naar mijn open nachtkastje en… well, alles was énorm stoffig.

Ik heb er niet echt goed naar gekeken, omdat het gewoon open schappen zijn, maar man, alles was gewoon bedekt met een dun laagje stof. Klinkt dom, maar ik let daar dus gewoon niet zo op. Paar uur later en ik heb alle oppervlaktes in mijn kamer drastisch ontstoft.

Alleen mijn boekenkast moet nog. Gelukkig is het een kleine kamer, maar damn. Was dat even hoognodig. 🙈

[ bericht aangepast op 13 mei 2026 - 14:17 ]

Tijd voor koffie.

Blije plant is blij.

Ook even foto voor reference want misschien wil ik m’n kamer in deze kleur groen verven

Ik krijg de stomme foto met geen mogelijkheid upgeload, omdat ik met deze stomme telefoon met geen mogelijkheid de afbeelding kan openen op een ander tabblad. ):<

Ik ga wel naar de IKEA voor een reference verdorie.

[ bericht aangepast op 13 mei 2026 - 14:29 ]

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Well, het allergiemysterie is opgelost. Gedeeltelijk hoop ik dan.

@Lo, doordat jij begon over allergieën, ben ik kritisch gaan nadenken en zoeken op het internet (heel dubieus I know, maar ik dacht dat het voor zoiets kleins geen slecht idee was), en inderdaad, het leek heel erg op een allergie. Keel, jeuk in m’n buis van Eustachius (ZO IRRITANT), snotneus die oplost naarmate de dag vordert en een heleboel niezen. Ik heb m’n matras gecontroleerd op schimmel (nee) en de wortels van m’n plantjes (ook niks). Maar de plantjes waren wel een beetje stoffig, dus ben ik ze gaan verplaatsen naar m’n balkon zodat de regen als natuurdouche zou fungeren. Terwijl ik daarmee bezig was, zag ik dat er toch best wel wat stof op ze zat. Toen keek ik even naar mijn open nachtkastje en… well, alles was énorm stoffig.

Ik heb er niet echt goed naar gekeken, omdat het gewoon open schappen zijn, maar man, alles was gewoon bedekt met een dun laagje stof. Klinkt dom, maar ik let daar dus gewoon niet zo op. Paar uur later en ik heb alle oppervlaktes in mijn kamer drastisch ontstoft.

Alleen mijn boekenkast moet nog. Gelukkig is het een kleine kamer, maar damn. Was dat even hoognodig. 🙈

Ohhh ik hoop dat hiermee je issues zijn opgelost!! Inderdaad jeuk zo diep in je oor is om gék van te worden hahahahah. Klinkt allemaal als bekende symptomen. Goede stok achter de deur om toch met enige regelmaat de boel af te stoffen? :'D

Dramatic

Volgens Spotify heb ik 1.967 keer naar 'Demons' van Imagine Dragons geluisterd. Am I even okay?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Aaaah, mijn brein is te gaar om te kunnen dealen met al deze chaos :C. Wtf, ik snap niet wat deze klant nu precies bedoelt, maar hun huidige contactpersoon is ook direct de directeur, dus die ga ik niet zomaar even bellen met: huh?

*O**O**O**O**O**O**O**O*

Salaris confirmed. Nu nog een contract. We zijn er bijna!

Derks schreef:
    Volgens Spotify heb ik 1.967 keer naar 'Demons' van Imagine Dragons geluisterd. Am I even okay?

Love that song

Ich liebe dich 27.12.23

Waaaaroooooom, ik was gewoon vriendelijk en we hadden een normaal gesprek.
    En dan toch mij opzoeken op instagram, dm-en & snapchat. (cat)
    No, just no.

Such a useless spell.

I am not sure if i am going to survive this weekend oops

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime