• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:
    ze hebben dit proces 600x ingewikkelder gemaakt en ik vind het allemaal erg naar
    also: jahoor, om een studietoeslag aan te vragen ivm een medische beperking, de vraag of je fysiek even naar locatie kan afreizen. Alleen voor het invullen van de aanvraag. dag hoor, fucko's

~~~~my body is in distress now yayyyyyyyyy~~~~~

Not the fucking disability aid being inaccessible for people with a disability again ugh
    Ik voel voor je, dit soort nonsens is zo moe makend - heel veel sterkte alvast ♥️

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

aljkfjasdfjlaskjdflaksdflkjasdjlkaf deze mensennnnnn de arrogantie HOUD OP

Omnia mutantur, nihil interit

Ik weet niet wat er aan de hand is. Hele dag al aan het janken. Ieder klein ding irriteert mij en ik heb ineens knallende koppijn en geen zin in wat dan ook.

Ich liebe dich 27.12.23

Daar zit je dan... In de achtertuin van je ouders want ik had perongeluk de verkeerde huissleutel meegenomen op vakantie 🫣 nu hopen dat de buren snel thuis komen. En anders wachten tot mn moeder uit haar werk komt lmao.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Leodh schreef:
    ze hebben dit proces 600x ingewikkelder gemaakt en ik vind het allemaal erg naar
    also: jahoor, om een studietoeslag aan te vragen ivm een medische beperking, de vraag of je fysiek even naar locatie kan afreizen. Alleen voor het invullen van de aanvraag. dag hoor, fucko's

~~~~my body is in distress now yayyyyyyyyy~~~~~

Zo absurd hoe er omgegaan wordt met chronisch zieke mensen 😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ga ik uiteten met vrienden van een vriend of ga ik even slapen, bijtanken, etc.?

Omnia mutantur, nihil interit

Plattelandsmeisje komt in de bewoonde wereld hoor, helemaal blij met d'r dunkin donuts

(she is me)

inktzwart schreef:
    (...)

Not the fucking disability aid being inaccessible for people with a disability again ugh
    Ik voel voor je, dit soort nonsens is zo moe makend - heel veel sterkte alvast ♥️

Catan schreef:
    (...)

Zo absurd hoe er omgegaan wordt met chronisch zieke mensen 😅

i fucking goddamn cry.

als het goed is nu studietoeslag aangevraagd, op 30 april en daarmee nog nét op tijd om--als het toegekend wordt--ook over april de toeslag nog te krijgen. want in amsterdam doen ze niet aan met-terugwerkende-kracht. jammer als je probleem chronisch is en je er al moeite mee hebt sinds je er woont: je krijgt pas monies als je met je nagels ergens de energie en moed bij elkaar hebt weten te schrapen om deze administratieve horrorshow aan te gaan.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

'Ik vond het wel prima gaan jn de auto hoor'
    Gast, je doet echt wel meer kortaf.. maar goed, we zullen zien hoe uiteten zo gaat.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ben ik de enige wiens hoofd voortdurend "volzit" met ideeën voor (korte) verhalen, maar vervolgens geen van deze ideeën daadwerkelijk uitgewerkt krijgt? 🥲

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Life is fucking unfair

Leodh schreef:
    (...)

i fucking goddamn cry.

als het goed is nu studietoeslag aangevraagd, op 30 april en daarmee nog nét op tijd om--als het toegekend wordt--ook over april de toeslag nog te krijgen. want in amsterdam doen ze niet aan met-terugwerkende-kracht. jammer als je probleem chronisch is en je er al moeite mee hebt sinds je er woont: je krijgt pas monies als je met je nagels ergens de energie en moed bij elkaar hebt weten te schrapen om deze administratieve horrorshow aan te gaan.

Heb je niemand om je te ondersteunen hierin? Ik vind het echt triest hoe dit soort dingen werken. Ik mag straks ook het gesprek aangaan met een verzekeringsarts (al heb ik daar nog steeds niks over gehoord, ook bizar), en ik heb echt verhalen gehoord dat mensen dan tóch arbeidsgeschikt worden bevonden omdat ze:
    - energiek en fit overkomen en ondanks alle medische onderbouwingen dus "toch wel gewoon kunnen werken"
    - óf niet lekker uit hun woorden kunnen komen en daardoor is het niet duidelijk hoe erg het met ze gesteld is

Er wordt ook altijd maar vanuit wantrouwen gedacht ipv vanuit vertrouwen dat MENSEN DIE ZIEK ZIJN DAT OOK NIET WILLEN. Als ik kon werken, had ik dat écht wel gedaan, want mijn leven is fucking klote en ik zou er alles voor geven om een "normaal" leven te leiden

Feeling a little emotional tonight.

Ondanks dat het op Q. tegenwoordig rustiger is dan vroeger, blijft dit voor mij de allerfijnste, -liefste, -warmste en -tofste community. Ooit. ❤️

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Het is zo fijn om weer in Amersfoort te zijn <3 blijft toch echt een thuis

Waaaaaah, ik word gek van je.
    Je bedoelt het vast niet slecht, I know, maar ik kan hier niets mee en we gaan dus echt niet goed samen op vakantie.
    Ik wist dat het mis zou gaan, damnit.

Wel ben ik blij dat ik weer even thuis ben, en heb ik leuke dingen gescoord.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn