• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Catmint schreef:
    (...)

Ik ga stuk, wat een heerlijk idee
    Het leukste nog was dat ik 's middags mondelingen had met die leerlingen en dat het meisje met de (enorme) gereedschapskist één voor één haar mindmap, koekjes (het liep tegen vieren en ze had honger), een bijbel en een landkaart (inside joke) pakte :'D

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Het leukste nog was dat ik 's middags mondelingen had met die leerlingen en dat het meisje met de (enorme) gereedschapskist één voor één haar mindmap, koekjes (het liep tegen vieren en ze had honger), een bijbel en een landkaart (inside joke) pakte :'D

What in the d&d spell components is dat ook voor lijst, hahahaha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik.wil.absoluut.niet.single.zijn.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)

What in the d&d spell components is dat ook voor lijst, hahahaha
    :')

Ze moest een mondeling houden (over boeken, duh) en ze moest daarvoor een mindmap maken als voorbereiding. Ze had al eerder gezegd dat ze het liefst op A1-formaat iets wilde maken (aka landkaartformaat lol) omdat ze anders niet genoeg ruimte zou hebben hahaha. Maar uiteindelijk bleek A3 groot genoeg en nam ze voor de lol een landkaart mee voor het idee (waar ze nog een kaart van Indonesië en een kaart van Nederland op legde) lmaoooo

En de bijbel was voor de verwijzingen naar de bijbel in twee van haar gelezen boeken!

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...):')

Ze moest een mondeling houden (over boeken, duh) en ze moest daarvoor een mindmap maken als voorbereiding. Ze had al eerder gezegd dat ze het liefst op A1-formaat iets wilde maken (aka landkaartformaat lol) omdat ze anders niet genoeg ruimte zou hebben hahaha. Maar uiteindelijk bleek A3 groot genoeg en nam ze voor de lol een landkaart mee voor het idee (waar ze nog een kaart van Indonesië en een kaart van Nederland op legde) lmaoooo

En de bijbel was voor de verwijzingen naar de bijbel in twee van haar gelezen boeken!

Damn, wat een uitleg. Love it. En heerlijk dat ze dan toch een kaart mee heeft genomen. Mondelingen kunnen zo leuk zijn, als je het niet te serieus probeert te houden.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Net een haarverf tester gehad die helemaal niet goed is want de verf kwam rechtstreeks uit de tube en is dus niet gemengd met de activator 😭 Betekend dus dat ik er niet gegarandeerd tegen kan als er geen reactie komt...

Na 48 maar even mailen. Als er namelijk wél een reactie komt dan weet ik genoeg...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

ugh

Protect the people.

Ik zou niet weten wie ik direct moet vragen dus

Heeft iemand hier ervaring met WW aanvragen? Als ze vragen om "Wat is de eerste doordeweekse dag na uw laatste werkdag?", gaat dit dan letterlijk om de laatste werkdag (30-03) of het einde van je contract (01-04)?

Hellfire schreef:
    Ik zou niet weten wie ik direct moet vragen dus

Heeft iemand hier ervaring met WW aanvragen? Als ze vragen om "Wat is de eerste doordeweekse dag na uw laatste werkdag?", gaat dit dan letterlijk om de laatste werkdag (30-03) of het einde van je contract (01-04)?

Laatste dag dat je officieel op contract staat. Ik heb als adviseur werk gewerkt, aka de persoon die de intakes en begeleiding deed voor WW-gerechtigde klanten. Als jouw contract 31 maart eindigt vul je 1 april in.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Laatste dag dat je officieel op contract staat. Ik heb als adviseur werk gewerkt, aka de persoon die de intakes en begeleiding deed voor WW-gerechtigde klanten. Als jouw contract 31 maart eindigt vul je 1 april in.

Yeeee the Q hivemind has provideth! Dank je wel <3

Hellfire schreef:
    (...)

Yeeee the Q hivemind has provideth! Dank je wel <3

Anytime (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik heb al bijna een week het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, and it still hasn't happened yet, ugh. Vandaag voegen we "mega hongerig" aan het lijstje met signalen toe. Is het dan echt bijna zo ver???

Ok, ik begin me minder onzeker te uiten, ondanks dat ik nog steeds pms heb en midden in verhuisstress zit. Dat is vooruitgang!
    Al heb ik wel een reminder gezien van dat ongeluk in een klein hoekje zit, want die klap net zag er heftig uit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Laatste dag gewerkt, nooit meer terug naar dit ontzettend toxische bedrijf.
    Het feit dat er ondertussen wéér iemand haar opzeg heeft gedaan, spreekt echt niet in hun voordeel.

I'd say "good luck", but I'd be lying.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik kan mezelf niet eens meer serieus nemen met deze profielfoto :W