• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

@Derks, Via & Ledecky: Jullie zijn geweldig! Dank voor de inspiratie, ik was mezelf echt even vast aan het denken <3<3

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 21:33 ]

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    Jongens mijn vriend is zondag jarig en ik weet echt niet meer wat ik hem cadeau moet doen 💀 Hij wil altijd een uitje en afgelopen jaren waren het o.a. indoor skydiven en soldaat van oranje, how does one top that??

Vakantie naar een land waar hij heen wil? :') Nee jokes aside, innerlijk kind herbeleven klinkt echt heerlijk, een escape room kan ook leuk zijn als dat zijn ding is. Race Experience op Zandvoort?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hellfire schreef:
    (...)

Jaa dat eerste zat ik ook al naar te zoeken, maar ik kan geen plek vinden die het ook voor volwassenen open heeft :c Of het is helemaal in rotterdam op een random dinsdag avond, wat een beetje moeilijk te regelen is als je in Groningen woont (no_chears)
    Een paar jaar geleden ben ik naar Utrecht gegaan, naar Play In. Wij hadden een avond gekozen voor alleen volwassenen. Is letterlijk een speelparadijs: heel veel trampolines, klimmen, arcade, VR, midgetgolf, weet ik het wat. Was echt heel leuk!

Protect the people.

Hellfire schreef:
    (...)

Jaa dat eerste zat ik ook al naar te zoeken, maar ik kan geen plek vinden die het ook voor volwassenen open heeft :c Of het is helemaal in rotterdam op een random dinsdag avond, wat een beetje moeilijk te regelen is als je in Groningen woont (no_chears)

Is indoor klimmen iets? Zag dit voorbij komen, is in Wehe den Hoorn (of all places).

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom ben ik nog steeeeds zo disregulated? :cc

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

😺😺😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vip tickets for Halsey was worthhh

Derks schreef:
    (...)

Is indoor klimmen iets? Zag dit voorbij komen, is in Wehe den Hoorn (of all places).

Oh, en in addition: er is op 3 april een XXL buitenspeelavond voor volwassenen in Utrecht (zoek ook even Beton-T op Instagram, facking leuke filmpjes). Utrecht is nog steeds 2 uur vanuit Groningen, maar wie weet kun je er een speelweekend van maken met 'n overnachting ergens en dan op de tweede dag naar de Play-In die eerder gesuggereerd werd?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

#moe

"je hoeft de werktelefoon niet op te nemen, ze kunnen whatsappen of mailen" spontaan gaat dat ding 4 keer achter elkaar over natuurlijk

--

glowfaery schreef:
    "je hoeft de werktelefoon niet op te nemen, ze kunnen whatsappen of mailen" spontaan gaat dat ding 4 keer achter elkaar over natuurlijk

Altijd prettig :')

Derks schreef:
    (...)

Lmao zo zie je die plaatsnaam nooit, zo zie je hem op Q én rij je er elke dag op weg naar werk langs. :') Ik hoorde van een collega dat er een kartbaan is in Ulrum (ook redelijk in de buurt van Groningen)!

Protect the people.

We doen nog maar eens een leuke code oranje hier!

Protect the people.

Ik vind dat Q officieel een hivemind genoemd mag worden want holy shit, every time I ask for help, you all do not dissapoint 🫶🏻 Dank jullie wel voor zooo veel suggesties aaa

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    Ik vind dat Q officieel een hivemind genoemd mag worden want holy shit, every time I ask for help, you all do not dissapoint 🫶🏻 Dank jullie wel voor zooo veel suggesties aaa
    Heb je genoeg suggesties voor zijn komende 20 verjaardagen? 😂

Protect the people.