• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Ik ben het gewoon zooo beu dat mensen mij geen info geven over iets wat gefactureerd moet worden en dan achteraf komen klagen dat het niet gefactureerd is. I can't invoice something if I don't know about it! En ik ga echt niet constant achter iedereens gat lopen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Het is zo lang geleden dat ik smut heb gelezen en mijn verwachtingen voor dit boek lagen zoooo laag, dat het me aangenaam verrast. Dat en ik lig al 12 uur te gieren om wat ik allemaal lees. Zo cringe.

Mijn brein breint zoals het breint.

Trying to re-plot voor 2e draft met Save the Cat, maar al die verschillende stukjes zijn echt confusing. Hoe bedoel je 'Dark Night of the soul' moet een soort Debate van Act 2 zijn? Hoe moet ik dat in het vat gaan gieten met wat ik op het moment heb verzonnen?

Also, idk what I'm doing :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Trying to re-plot voor 2e draft met Save the Cat, maar al die verschillende stukjes zijn echt confusing. Hoe bedoel je 'Dark Night of the soul' moet een soort Debate van Act 2 zijn? Hoe moet ik dat in het vat gaan gieten met wat ik op het moment heb verzonnen?

Also, idk what I'm doing :')

reminderrr dat StC een leidraaid is en een formule, en dat een verhaal altijd een creatief ding is wat niet bedoeld is voor hokjes en vakjes.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

reminderrr dat StC een leidraaid is en een formule, en dat een verhaal altijd een creatief ding is wat niet bedoeld is voor hokjes en vakjes.

I know, haha, maar het is chaos en heb iets nodig als structuur nu :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mijn gezicht is gewoon verkrampt van het lachen hou op :W

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    Mijn gezicht is gewoon verkrampt van het lachen hou op :W

Same here, en ik heb oprecht nog werk dat af moet. :')

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Ik voel me intens ellendig maar hè ik ben op werk aangekomen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zucht.

kindness is never a burden.

Frisk schreef:
    Het is zo lang geleden dat ik smut heb gelezen en mijn verwachtingen voor dit boek lagen zoooo laag, dat het me aangenaam verrast. Dat en ik lig al 12 uur te gieren om wat ik allemaal lees. Zo cringe.

(Me reading the Game Changer series)

Hollander schreef:
    (...)

(Me reading the Game Changer series)

Same, my obsession isn't healthy anymore.

Babygirlvo schreef:
    (...)

Same, my obsession isn't healthy anymore.

Het eerste boek is echt slecht though, maar zodanig slecht dat ik toch blijf lezen (':

Hollander schreef:
    (...)

Het eerste boek is echt slecht though, maar zodanig slecht dat ik toch blijf lezen (':

Soms hoeven dingen niet hoogstaand te zijn. That being said, I will fight anyone who comes for Ryan Price.

Ik heb deze namiddag geen shit gedaan en I blame y'all for that.

oh oh haat mijn vorige werk zo :@

--