• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Nou die meeting verliep niet zoals ik hem in mijn hoofd had bedacht :(

Zoals voorspeld zal ook deze crush wel weer niet wederzijds zijn.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

HAHAHAHAHA hou me vast, ik ga stuk

Mijn demente oma weet eigenlijk alleen nog maar liedjes en nu komt ze out of the blue met het meest vuile, rascistische nummer dat ik ooit heb gehoord, OMA 😭😭😂😂

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Namen bedenken. Altijd moeilijk.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Naar werk gaan bij avondschemering blijft gek.
    Wel een fun gesprek gehad met iemand van props, met de insight dat daar nu weinig te doen is. Dan maar bij licht blijven en misschien geluid volgend jaar, als dit mogelijk is. Of bij &Julliet terecht komen voor stage, zou ook tof zijn!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Yesssss Gladiators-tijd ❤️🎉

Protect the people.

Mooi Van Gogh 3D-gips schilderijtje gemaakt

Pleurt die op de grond.

Van Gogh, Van Going, Van Gone.

Het cirkeltje rond.

Tijd voor kintsugi (maar niet vandaag)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:

Pleurt die op de grond.

Het cirkeltje rond.

I cri for the art u created then lost maar ik ga helemaal stuk om de woordgrap :'DD Gravity sucks dude

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    I cri for the art u created then lost maar ik ga helemaal stuk om de woordgrap :'DD Gravity sucks dude

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:

Pleurt die op de grond.

Het cirkeltje rond.

WHAHAHAHAHAHA

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Derks schreef:
    (...)

Plak 't met goud ertussen weer aan elkaar! Da's zo'n Chineese kunstvorm toch?

Leodh schreef:
    (...)

Plak 't met goud ertussen weer aan elkaar! Da's zo'n Chineese kunstvorm toch?

Kintsugi idd! Heb het net met 'all purpose premium glue' geprobeerd maar het tegeltje bleef niet eens aan elkaar zitten 😂

Als het aan elkaar zit kan ik op zich ook weer opnieuw herstellen met verf (heb de verf nog). Maar ja. Moet het wel blijven zitten (ook als ik er een gouden lijn van maak)

Derks schreef:
    (...)

Kintsugi idd! Heb het net met 'all purpose premium glue' geprobeerd maar het tegeltje bleef niet eens aan elkaar zitten 😂

Als het aan elkaar zit kan ik op zich ook weer opnieuw herstellen met verf (heb de verf nog). Maar ja. Moet het wel blijven zitten (ook als ik er een gouden lijn van maak)

Eén woord: lijmpistool. Hete lijm is bae, hete lijm redt levens, hete lijm is lassen voor leken.

Derks schreef:
    (...)

tbf, goud van kintsugi gaat hier wel mooi bij staan!

Dramatic

Koffieeeeeeeeee pleaaaaaaaase

Tijd voor koffie.

Renna schreef:
    (...)
    tbf, goud van kintsugi gaat hier wel mooi bij staan!

I second this! En, maakt het ook nog eens unieker ^^
    Geniale grap trouwens, still sad, but the joke is very good

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen