• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Hellfire schreef:
    Ik vind dat Q officieel een hivemind genoemd mag worden want holy shit, every time I ask for help, you all do not dissapoint 🫶🏻 Dank jullie wel voor zooo veel suggesties aaa

Mivehind hehe

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Altijd prettig :')

kon er wel leuk naar staren tot diegene weer ophing hahah, soort dagbesteding

--

Omatikaya schreef:
    (...)Heb je genoeg suggesties voor zijn komende 20 verjaardagen? 😂

Hij is van origine buitensportinstructeur (aka junkie voor alles wild) dus hij heeft veel dingen al gedaan en mister difficult wil per sé nieuwe dingen doen 😂 Maar er zitten zeker wel drie (!) dingen bij die hij nog niet heeft gedaan waar ik anders niet op was gekomen!

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

De NS fucked-up met de factuur voor mijn NS-abonnement die zij incasseren en ze verwijzen naar de vervoerder op mijn traject en die kon ik via WhatsApp benaderen, maar WhatsApp heeft dus at random voor mijn zakelijke nummer gekozen en niet m'n privénummer en aaaaaaaaaa wat ongemakkelijk dit.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik kom mijn 8000e post hier ff met een nutteloze post posten. Dank voor uw aandacht

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Is het al kwart voor vijf? Nee? Sad.

Nothing is impossible in my own powerful mind.