• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

HOOFDPIJN

Omnia mutantur, nihil interit

Help, ik heb de laatste tijd 90 uur aan RDR2 gespeeld en nu wil ik een low honor playthrough doen waar Arthur ook nog constant dronken is. Het is insane hoeveel custom dialogue daarvoor is. (':

Caution first, always.

Lysander schreef:
    Help, ik heb de laatste tijd 90 uur aan RDR2 gespeeld en nu wil ik een low honor playthrough doen waar Arthur ook nog constant dronken is. Het is insane hoeveel custom dialogue daarvoor is. (':

DOE en keep us updated :'DD

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    DOE en keep us updated :'DD

Eheh zal ik doen :Y)
    Ik zag net een compilatie van wat Arthur allemaal kan zeggen als hij iemand berooft terwijl hij dronken is en ik ging stuk :W
    + De speciale dialogue als je dronken tegen NPC's en dieren (vooral katten!!11) praat is zo leuk

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Eheh zal ik doen :Y)
    Ik zag net een compilatie van wat Arthur allemaal kan zeggen als hij iemand berooft terwijl hij dronken is en ik ging stuk :W
    + De speciale dialogue als je dronken tegen NPC's en dieren (vooral katten!!11) praat is zo leuk

Ooohhh ik wist helemaal niet dat dat een ding was!! Gonna get drunk on my next playthrough

Dramatic

Het is zo onwijs druk op werk en waar wordt ik vanmorgen met wakker? Juist keelpijn. Ik kan morgen echt niet ziek thuisblijven :c (iets met enige docent die nog over is die een kijk luistertoets kan afnemen :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mag mijn werkgever eisen dat ik naar de bedrijfsarts ga op een specifieke datum en tijd zodat ze me kunnen herbeoordelen en daarna een ontslagvergunning aanvragen, als ik dan al een andere afspraak heb staan met een zorgverlener die voor mijzelf en mijn eigen herstel belangrijk is?!!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Renna schreef:
    (...)
    Ooohhh ik wist helemaal niet dat dat een ding was!! Gonna get drunk on my next playthrough

Jaa, als Arthur dronken is (like 4 bottles in) dan zijn er mega veel lines voor greet/antagonize/rob etc. En sommige missions hebben ook extra lines. Like je bent rude tegen Mary als je dronken bent tijdens de date. 😂😭Ohh de camp interactions zijn ook echt geweldig (':

Caution first, always.

Kan ik pls gewoon het verlossende woord krijgen want deze stress is niet leuk meer :E

Caution first, always.

Ik heb echt de liefste collega's 🥰🥰🥰

En volgende week logeer ik even een weekje bij vrienden.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Jongens mijn vriend is zondag jarig en ik weet echt niet meer wat ik hem cadeau moet doen 💀 Hij wil altijd een uitje en afgelopen jaren waren het o.a. indoor skydiven en soldaat van oranje, how does one top that??

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    Jongens mijn vriend is zondag jarig en ik weet echt niet meer wat ik hem cadeau moet doen 💀 Hij wil altijd een uitje en afgelopen jaren waren het o.a. indoor skydiven en soldaat van oranje, how does one top that??

Is er niet ergens een kinderspeelparadijs dat openingsuren voor volwassenen heeft? Of een supercool zwembad? En dan na afloop naar een friettent. Innerlijk kind herleven is altijd goed :Y)

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 20:27 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Is er niet ergens een kinderspeelparadijs dat openingsuren voor volwassenen heeft? Of een supercool zwembad? En dan na afloop naar een friettent. Innerlijk kind herleven is altijd goed :Y)

Jaa dat eerste zat ik ook al naar te zoeken, maar ik kan geen plek vinden die het ook voor volwassenen open heeft :c Of het is helemaal in rotterdam op een random dinsdag avond, wat een beetje moeilijk te regelen is als je in Groningen woont (no_chears)

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:

Weekendje weg, concert, musical een idee? Schieten, golfles? Bierproeverij?

Omnia mutantur, nihil interit

Hellfire schreef:

- VR game
    - Theather voorstelling
    - Concert tickets
    - Trampolinepark (You Jump in Groningen volgens google)
    - Pretpark tickets (Phantasialand ofzo)
    - Vespa trip
    - Escape room
    - Karten
    - Klimmen
    - Wellness
    - Een workshop
    - Legoset huren en in elkaar zetten
    - Indoor skiën

Sommige zaken zijn natuurlijk niet mogelijk op de dag zelf, maar tickets geven voor een activiteit in de toekomst kan ook? (:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.