• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Ben een week terug aan het werk en heb nu al vakantie nodig.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik dacht dat mijn collega's op werk het zouden weten, daarom heb ik er geen mails over gestuurd, maar het antwoord is dat niemand hier er meer van snapt..
    Well, het vast en los schroeven ging in elk geval wel al sneller dan vrijdag! Babysteps!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nee niet doen

Tijd voor koffie.

Maar toch?

Tijd voor koffie.

NEE niet doen af

Tijd voor koffie.

Am I the sad type that conducts imaginary interviews in her head?

Well that's a good question Joe, here's the thing...

[ bericht aangepast op 19 jan 2026 - 15:01 ]

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Op hoeveel uur overwerk zit ik inmiddels? 12?

Omnia mutantur, nihil interit

Wow, de herhaling begint mentaal echt door te wegen...

spoiler bc I'mma look like a stuck-up bitch.

Ik ben echt geen supergenie en 80% van de tijd ben ik echt gewoon dom, maar die andere 20% is zo kak... mijn intelligentie is zo specifiek gericht op verwerkingssnelheid, waardoor ik ZO. SNEL. VERVEELD. BEN. en ik zo zelden echt uitgedaagd wordt, omdat uitdaging vaak ergens anders op gericht wordt.
    En dan moet ik 5 keer dezelfde les geven week in week uit, over de makkelijkste shit ever? Geen wonder dat ik zo chagrijnig word, ik ben zwaar onderprikkeld op cognitief vlak (':

Mijn brein breint zoals het breint.