• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Binging Heated Rivalry 🔥

Protect the people.

Avatar Fire and Ash heeft echt mijn hart op 463 manieren gebroken (en geheeld), maar twee vaders die vechten voor een kind? Watch me yearn ;-;

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    Avatar Fire and Ash heeft echt mijn hart op 463 manieren gebroken (en geheeld), maar twee vaders die vechten voor een kind? Watch me yearn ;-;
    Ohhhh deze moet ik nog steeds kijken omfg. Die films zijn zó tof

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Ohhhh deze moet ik nog steeds kijken omfg. Die films zijn zó tof

Ik heb hem net in de bios gezien en ho-ly shit. Echt de beste so far. Immens mooi hoe ze verschillende manieren van rouw vertolken. En de character arcs!! Next level. I cried so hard :')

Ugh, ik zit al bijna 2 weken in spanning, omdat ik any day now een bericht zou kunnen krijgen dat ik mijn baan terug heb (of dus niet) als dit project inderdaad doorgaat. I'm nervous af. Heb tijdens werkuren echt al honderden keren mijn mail gecheckt vgm. Starting to circle back to apathy om mezelf te beschermen. (':

Caution first, always.

Provincie Zeeland: "Hey jongens, we hebben geconstateerd dat er een hele groot scheur in de tunnelbuis van Zeeuws-Vlaanderen naar Walcheren zit, dus dat moeten we repareren."
    Inwoners: "Oké...?"
    Provincie Zeeland: "Dat gaat vier maanden duren. Dat is erg lang, maar we gaan nu kijken wat onze opties zijn voor het verkeer."
    Inwoners: "Oké..."

Paar maanden later, na veel overleg over welke scenario's haalbaar zijn

Provincie Zeeland: "Yeah, so, 2 scenario's nog over. 1) Alles door de andere tunnelbuis met bloktijden. 50 minuten ene kant, 10 minuten leegrijden, 50 minuten andere kant - alles op 1 rijstrook zodat noodtransport nog plaats kan vinden. 2) Omrijden via Antwerpen :D"
    Inwoners: "Maar... maar dan moet ik 2u rijden NAAR m'n werk of NA m'n werk in geval van optie 2, en in geval van optie 1 moet ik gaan timen wanneer ik naar werk/huis ga? Er zijn geen andere routes van en naar Zeeuws-Vlaanderen, wat?"
    Provincie Zeeland: "Jaaaaaaa. 1 maart beslissen we pas. DOEIIII"

Great, fantastisch dit. Nieuwsartikel te lezen voor de geïnteresseerden of voor leedvermaak.

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 8:31 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Buh, ik voel me shitty en ik heb geen idee waarom. Slaap?

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik maak me zoveel zorgen zorgen zorgen zorgen

Tijd voor koffie.

"Hee Loïs, kan je deze kaarten nog eens aanpassen?"
    "Ja tuurlijk, heb ik donderdag tijd voor!"
    "Mooi! Deadline is namelijk... donderdag!" :))))))))

Dramatic

HÉ BREIN kunnen we even stoppen met flashbacks naar die collega die mij een knuffel gaf, waarop ik hi baby en hi cutie tegelijk wilde zeggen maar er "hi boobie" uit kwam? 💀💀

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 13:17 ]

Hellfire schreef:
    HÉ BREIN kunnen we even stoppen met flashbacks naar die collega die mij een knuffel gaf, waarop ik hé baby en hé cutie tegelijk wilde zeggen maar er "hé boobie" uit kwam? 💀💀

Thanks for sharing! <3 😂

Caution first, always.

Wow, dat lesje geschiedenis maakt echt mijn week. Geef me volgend jaar alsjeblief toch 1 klas geschiedenis, of ik val in een bore-out (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Lysander schreef:
    (...)
    Thanks for sharing! <3 😂

As long as you don't remind me of it every two seconds, you're welcome

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 14:34 ]

weinig concentratie ndndnd

let the fears you have fall away

Waar komt deze koorts vandaag, ga weg 😭

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'