• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Amai, uitslapen, heerlijk (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Jaaaaa om half 2 op date

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Beter ga je me als je terugkomt niet guilttrippen, want dan ga ik niet blij zijn. En jij vermoedelijk ook niet.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Wat is dit voor een soort tweede period meteen na de vorige? Ik dacht dat het al bijna voorbij was voor deze maand.. Soms snap ik mijn lijf echt niet.
    En hopelijk durf ik de mail te sturen of straks te vragen of ik een donderdag de avond vrij kan hebben in plaats van die dinsdagavond dan.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hmmmm very expensive, personalized & non-refundable Christmas present

Do I go a size up for safety, but I wouldn't get the preferred colour,
    Or do I get the preferred colour and hope 1inch smaller still fits fine?

Why is Freud winning in my self analysis today. This is super fucking embarrassing for me 👎

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Morgen een keer mee naar mama's kerk, ben benieuwt.

Maandag maar een afspraak bij de dierenarts maken (alles goed!), voor onze food anxious bebes

Omnia mutantur, nihil interit

Uhgggg i hate being sick. Its a sensory HELL abd now im so fucking overstimulated while feeling like shit and unable to sleep

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

hallo, ik wil graag lunchen, en ik wil jullie goddelijke lunch, en ik wil graag reserveren en niet komen aanwaaien na een hele fietstocht om er dan achter te komen dat het vol is

(laat me reserveren! ik ben hier niet spontaan genoeg voor!)

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    hallo, ik wil graag lunchen, en ik wil jullie goddelijke lunch, en ik wil graag reserveren en niet komen aanwaaien na een hele fietstocht om er dan achter te komen dat het vol is

(laat me reserveren! ik ben hier niet spontaan genoeg voor!)
    gelukkig ben ik wel spontaan en durf ik het aan

(zo lang is die fietstocht ook niet hoor)

Protect the people.

ffs whyyyyy 🥲 ik had zo'n honger, valt m'n eten op de grond fml daar gaat 10 euro 😭

Don't walk. Run, you sheep, run.

Morana schreef:
    ffs whyyyyy 🥲 ik had zo'n honger, valt m'n eten op de grond fml daar gaat 10 euro 😭

ik leef met je mee 🥲❤️

[ I will always love you ]

Wow, ik heb echt angerissues als ik alleen ben (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Morana schreef:

Nooooo, vijf secondenregel? ;-;

Dramatic