• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Renna schreef:
    (...)
    Nooooo, vijf secondenregel? ;-;

Haha, nee hoor, zelfs met de 5-second rule waag ik het niet. We hebben ratten, en die zorgen nogal voor rotzooi op de grond. Het lag vlakbij de kooi.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Morana schreef:
    (...)
    Haha, nee hoor, zelfs met de 5-second rule waag ik het niet. We hebben ratten, en die zorgen nogal voor rotzooi op de grond. Het lag vlakbij de kooi.

Hmmmm ja wellicht verstandig :'D Tragisch wel

Dramatic

Fuck OV

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

hey hallo hoi, bij wie mag ik aankloppen voor een nieuwe neus? deze loopt te veel.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

also, me four hours ago: heyy, i'm starting to feel kinda better actually, maybe this thing i did was magic and helped!
    also, me right now: heyy, i'm feeling like absolute shit again, thats sad

the two paracetamol i took four hours ago that have now worn off: .... what magic indeed.

Still a slowpoke. Fml. Het te veel nadenken erbij helpt ook niet, maar los daarvan wil ik daar sowieso meer in groeien.
    Hopelijk gaat het morgen beter, en gaat het volgspotten over een paar weekjes sneller smooth.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is acht uur 's ochtends op een zondag, ik wil niet nu al zo veel huilen ;-; ik stop ermee, ik doe het niet meer, val maar dood met je godvergeten klotetherapie

The understanding of satire has left society.

Mijn brein breint zoals het breint.

Hahahahahah,
    DE vliering aan het leeghalen en opruimen, want dak isoleren alles moet eraf.

je One Direction doos tegenkomen, vol gouden spullen. Vervolgens een boek ervan bakken om te lezen dat Niall zijn tweede naam Timothy zou zijn en zijn vader Robert zou heten XD gelukkig staat het er groot op dat het een niet officiële biografie is

Maar dat heeft me wel aan het lachen gekregen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ongezonde schermtijd vandaag, but no ragrets whatsoever

Protect the people.

De nestel van m'n schoen is kapot. Phineas en Ferb hebben me hierop voorbereid 🫶🏻

Protect the people.

Mr stark i dont feel so good

Leodh schreef:
    Mr stark i dont feel so good

Froukje NEE

shut the fuuuuck up ppl

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik verveel me maar kan niks doen door de hoofdpijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain