• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dan bekijk je vast wat schrijftoetsen van havo 4 en dan raak je meteen in een halve depressie want HET ENIGE WAT ZE MOESTEN LEREN IS DE OPMAAK/LAY-OUT VAN EEN ZAKELIJKE BRIEF EN DAT GAAT DAN NOG STEEDS FOUT AAAAAAH

Protect the people.

Me: please mail me back, I want to get things done.
    Also me: nooo, don't mail me, I'm mentally not ready.

Ik word soms zo moe van mezelf 🥲

Het is alsof mijn ogen voelen dat ze straks naar de oogarts gaan. They feel soooooo tired.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Temeraire schreef:
    Me: please mail me back, I want to get things done.
    Also me: nooo, don't mail me, I'm mentally not ready.

Ik word soms zo moe van mezelf 🥲

That I don't want you to mail me, DOESN'T MEAN YOU CAN CALL ME!

Met klanten bellen terwijl ik thuiswerk maakt me altijd zo anxious, want er is dan geen back-up van een meeluisterende collega. Ik heb echt geen idee of ik de juiste dingen zeg, help.

Vijf van de zes down door ziek zijn hier in huis 🫠 Please laat het aan mij voorbij gaan 🙏🏻

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

I think I really really really need that hug

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Studieschuld aflossen via m'n IKB uren.. Durf ik al blij te zijn? Ik ben bang dat ze me weer gaan naaien en dat het alleen voor nieuwe docenten is oid (of dat het zo'n minuscuul bedrag is dat het eigenlijk niet uit maakt). Dat verhaal hebben we namelijk al eens eerder gehoord (studiejaar kost maar de helft in jaar 1 en 2 voor alle docentenopleidingen; ja wel alleen als je nu begint, niet als je nu naar jaar 2 gaat .-.)

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

En nu hopen dat de antibiotica aanslaat voor mijn gerbil verhongert.

Mijn brein breint zoals het breint.

Golden nog nooit zo goed gezongen, what's this?
    En nog steeds gek dat hoe ik in januari was zo'n effect heeft op ists van werk. Alleen jammer van de donderdagavonden /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom blijft mn nagellak nooit langer goed dan drie dagen? Wat doe ik verkeerd?? :'D

Dramatic

moeeeee / zin om mensen te zien / geen zin om mensen te zien

Omnia mutantur, nihil interit

missing you is hard but knowing you chose for it makes me better. because i don't need bitches in my life.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fucking fucking fucking fucking buikpijn al de hele dag

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het eeuwige dilemma van ‘veel zin hebben om iets nuttigs te doen’ op je vrije zaterdag vs ‘ik wil rotten op de bank’ op je vrije zaterdag.

die verdomde kUt knopjes bij w'app, terwijl ik alleen wat wilde zoeken. NEE, ik wilde je NiEt bellen. ArRrgGh 😭💀

[ I will always love you ]