•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

•

Zoya schreef:
    Holy shit Ozzy Osbourne is overleden wat ;-; hij stond deze maand nog op het podium

Wat. Ozzy is overleden?! Dang.

[ I will always love you ]

Zoya schreef:
    Holy shit Ozzy Osbourne is overleden wat ;-; hij stond deze maand nog op het podium

Honestly, had niet verwacht dat het zo snel zou zijn inderdaad. Ze waren juist naar Zwitserland ofzo gegaan zodat 'ie nog ff in rust kon leven en ineens is het al klaar.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vandaag voel ik mezelf eindelijk weer een klein beetje energieker en mentaal stabieler. Weer voor het eerst, sinds een week of drie. Hopelijk zet zich dit nu óók door 🥺

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Mijn hoofd is zo klaar met vandaag en ik moet nog 2,5 uur.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

I am stressy. Ik moet m'n koffers nog inpakken, nog spulletjes halen (paracetamol, enz.) voor m'n weekendje weg, stofzuigen, opruimen, was draaien zodat ik schone kleren heb en m'n vriend thuis ook schone kleren heeft, en ik heb eigenlijk amper tijd omdat ik ook nog eens tot laat op werk zit vandaag en morgen, en vrijdag om 3 uur ga ik al door. AAAAAAAAAAAAH. Hoe de heck ga ik dit doen?

Niet Courferre die zichzelf in een van mijn stukjes schrijft, want ik wilde een tegenreactie kunnen geven en Sven zou dat zelf nooit doen. I'm such a dork. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    Niet Courferre die zichzelf in een van mijn stukjes schrijft, want ik wilde een tegenreactie kunnen geven en Sven zou dat zelf nooit doen. I'm such a dork. xD

Noo it was fun! Let your creativity floooow❤️

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Not the somberness consuming me

[ bericht aangepast op 23 juli 2025 - 17:39 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Miyah schreef:
    (...)

Noo it was fun! Let your creativity floooow❤️

Soo glad that you like it. En geen zorgen, ik blijf het zeker doen zolang inspiratie strikes!

--
    Als ik nou kan beginnen met studeren of een actual boek lezen ipv fanfictie lezen.. Al is het wel erg fun en goed voor mijn inspiratie om AO3 te bezoeken.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

i hate you but i love you at the same time
    does that make any fucking sense????

Don't walk. Run, you sheep, run.

Tiener waarvan ik kampleiding ben: "Ja jullie komen echt niet meer van ons af want we gaan vanaf nu ieder jaar aangeven dat we jullie als leiding willen!"

Wholesome 🥹❤️

Dramatic

Zo dicht bij boekenwinkels wonen is niet bevorderlijk voor mijn financiële situatie.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Today's the day! Vanavond op de trein naar London. Ben wel slightly stressy, voel me best unprepared for some reason. Deels omdat ik ook gewoon maar moet zien hoe lang ik overal bezig ben, vooral morgen in 66 books en of ik misschien nog een last minute musicalletje mee kan pakken of dat ik alvast naar een waterstones nog kan, maar het voelt beetje raar. En voor het eerst op (mini)vakantie zonder m'n vriend (of familie) voelt ook gek. It's going to be nice, but it feels so weird.

wauw proficiat ik slaap steeds korter. ik mis de tijden dat ik nog tot smiddags kon slapen man. nu heb ik alleen maar hoofdpijn met mijn slaaptekort

Don't walk. Run, you sheep, run.

bored bored bored bored booooooooored

I COULD BE DOING ALL THE THINGS I NEED TO DO BUT INSTEAD IM HERE

[ bericht aangepast op 25 juli 2025 - 9:48 ]

help