•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

W-wat? Blijkbaar stelen mijn katten fudge?? Wtf :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wanneer je moeder het nummer "Ontzettond" ook geniaal vindt :'D

Protect the people.

HOME sweet home 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Me bij zangles: Ik heb een redelijk bereik en kan een hoge es halen. (Ca een octaaf hoger dan Defying Gravity.) Yay, awesome!
    Me bij dit nummer van Building the Band: goed begin, maar je hoeft niet blijvend te laten horen dat je deze hoogte kan zingen. Geef mij maar de tweede band over hen.

Oops xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik moet echt weer beter (meer) gaan slapen. I'm a mess.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

2,5 jaar verder en ik ben eindelijk foto's en video's van hem en wat ik hem heb gestuurd aan het verwijderen. Verdwijder ik alles? Heel eerlijk, nee. Maar ruim 90%, al dan niet meer, gaat weg. Trots op mijzelf wel.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Fijne reis dit ^^ geen echte ruzies en zelfs het gekibbel valt goed mee, maar 1 keer moeten gaan kalmeren. Mijn mentale gezondheid is er zó op vooruit gegaan het afgelopen jaar. Een tegenslag duurt nu ook maar max 20 minuten ipv 2 weken.
    Y'all therapy and a little medication can make a difference!

Mijn brein breint zoals het breint.

"The 'gender & sexuality' part of your character files doesn't have to be this long lmao you could've just mentioned their identity in the terms made for them" Just be happy I didn't also add their relation to cultural identity and race on top of it (cat) Even cisgender people have complex understandings of who they are sometimes (or have an opinion on gender roles) and it Must Be Dissected, at least by me

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

De spa was top <3

Protect the people.

Weer eens een date. Aah, erg gek.
    Via een nieuwe app (voor mij), en ik weet nog niet wat ik van de set-up van Breeze vind. En het is nu ook wel echt specifiek naar Brabant rijden hiervoor, dus niet het beste gepland, maar wie weet wordt het met deze guy of een van mijn andere matches wel iets en is dit het ritje wel waard.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Uitgevallen tegenover mijn altijd bloedchagrijnige, "niet zeiken, deal er maar mee"-baas hhhhhhholy shit stressvol

Stuurt hij een appje met excuses 0,0 Zeker op zijn kop gekregen van zijn vrouw die erbij stond, maar toch. Dacht in de auto nog van 'nou als ze me ontslaan dan doen ze maar, toedeloe' 😂

Holy shit Ozzy Osbourne is overleden wat ;-; hij stond deze maand nog op het podium

zandkastelen bouwen??? lol deze jongen heeft meteen een nieuw woordje erbij geleerd die hij kan toevoegen aan z'n woordenboek naast "wehh wehh" zie ik. maar goed, leuke analogie als je daarmee komt dan moet je ook weten dat je zelf hebt meegebouwd aan de zandkastelen bouwen so don't try to be a fucking angel now bish. you can't fool me.

[ bericht aangepast op 23 juli 2025 - 1:17 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    W-wat? Blijkbaar stelen mijn katten fudge?? Wtf :')

😂😂😂

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    Uitgevallen tegenover mijn altijd bloedchagrijnige, "niet zeiken, deal er maar mee"-baas hhhhhhholy shit stressvol

Stuurt hij een appje met excuses 0,0 Zeker op zijn kop gekregen van zijn vrouw die erbij stond, maar toch. Dacht in de auto nog van 'nou als ze me ontslaan dan doen ze maar, toedeloe' 😂

Ughh ): You okay?

hodie mecum eris in paradiso