•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Waarom lukt het me niet om een hogere rank te worden in overwatch comp? ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ugh can i not stress so much and just enjoy the progress a bit?!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Assffghjk, nagelbijten deze wedstrijd.

Eindelijk zit ik een beetje lekker in het boek en nog maar zo'n 150 pagina's te gaan.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ja tuurlijk programma, als ik je de data in kolommen geef ga je helemaal spacen en moeilijk toen, zeg ik tegen je dat je eerst precies dezelfde data een kwartslag moet draaien zodat alles in rijen staat ipv. kolommen, doe je ineens precies wat ik wil?!

Do it scared, but do it anyway.

Waarom word ik opeens extreem productief als ik de enige ben die werkt?

Om 7 uur 's ochtends, laat op de avond, als er niemand is...

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Waarom word ik opeens extreem productief als ik de enige ben die werkt?

Om 7 uur 's ochtends, laat op de avond, als er niemand is...

Ik herken dit zo erg. Het is gewoon heel fijn om te weten dat je 'alle tijd' hebt en je niet gestoord gaat worden door meetings/berichtjes. (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

so tired...

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Dat je de 4 Mijl van Groningen of de Vierdaagse van Nijmegen wel superleuk lijken om mee te doen... maar dan moet je bewegen (wandelen vind ik leuk, maar 40(+) km???; of hardlopen????) en trainen

Protect the people.

I did not realize just how triggering psychosis was as a subject and am starting to think (based on the episode I had all night yesterday, from literally dusk until dawn) that the medical neglect I faced during that time period may legitimately have retraumatized me. Anyway. Now I'm feeling burned up still (': Guess I will be slowing down and make sure to stay off from other potentially triggering things (which sucks I love feeling on edge it validates my traumatized brain on how it thinks the world works (this is a joke) (but only kind of lol)) (Also wow, me venting? In public? A big change indeed. This feels like posting a nude (that most people will probably gloss over if I'm lucky) I'm not sure how to feel)

[ bericht aangepast op 18 juli 2025 - 20:08 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

. . . . Some are born DramaQueens.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh, bijna in tranen door hoe mijn vader zich gedroeg. Ugh. Je kan ook gewoon normaal iets zeggen, zonder het als kritiek te brengen.
    En precies daarna kwam er een liedje op de radio die me aan oma deed denken. :/

Leuk doel: in de zomermaanden de energierekening zo laag mogelijk houden dankzij zonnepanelen :Y) (even compenseren voor de zeer dure wintermaanden ;-; )

[ bericht aangepast op 19 juli 2025 - 14:43 ]

Protect the people.

de wifi in de trein is om te jeeenken lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik heb zojuist mijn geschiedenis opdracht waarin je het levensverhaal van iemand tijdens de Franse revolutie moest uitschrijven van toen ik zo’n 14/15 jaar oud was iK WIST NIET DAT IK DIT NOG HAD

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."