•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

~dont be suspicious dont be suspiciousss

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    ~dont be suspicious dont be suspiciousss

Wolf says what

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Wolf says what

😂😂😂😂😂😂

The moment you realized you weren't important for him at all.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hmm, mijn resultaten zijn niet helemaal in lijn met wat ik wilde zien... No way dat mijn begeleider hier blij mee gaat zijn which makes me more anxious again..

Do it scared, but do it anyway.

Yamato schreef:
    The moment you realized you weren't important for him at all.

❤️❤️❤️

[ I will always love you ]

zo geen zin / kracht om schoon te maken en daarna door richting werk te moeten 🥲

let the fears you have fall away

Vrijwillig verplicht naar de opticien voor oogmeting zo, omdat m'n lenzen niet leverbaar zijn en ik dus moet weten welke ik als vervanger kan bestellen tijdelijk omdat ik echt nieuwe nodig heb. Dus dan maar een afspraak voor meting (moest eigenlijk toch) en gelijk vragen. Wat een drama zeg, 2 weken wachten al op m'n bestelling en dan afkomen met 'het duurt langer dan verwacht, hier is een kortingscode'. Ik zie geen kokosnoot zonder die dingen, wat heb ik aan een kortingscode als ik niks kan zien???

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oh hell no dat ik dit nog een keer ga doen. Volgend jaar vakantie wordt alleen met mijn gezin.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Welp, so much for saying dat ik nog nooit een boete heb gereden ;-; 11 km/u te hard op een 50 weg waar ik dacht dat het 60 was doordat het polder-ig was. 127 euro, ff aftikken en dankjewel. Sad noots

Catmint schreef:
    Welp, so much for saying dat ik nog nooit een boete heb gereden ;-; 11 km/u te hard op een 50 weg waar ik dacht dat het 60 was doordat het polder-ig was. 127 euro, ff aftikken en dankjewel. Sad noots

Ik voel dit. Ik was laatst midden in de nacht (dus nauwelijks verkeer) op een nieuwe plek waar je blijkbaar niet als auto door mag rijden omdat het overdag voor bussen is, maar het stond zo vaag aangegeven dat tegen de tijd dat je kon zien wat de regels waren, je al niet meer terug/eraf kon lol. Ben echt zo snel mogelijk omgedraaid en alsnog boete gekregen: 130 euro. I swear, die gemeentes verdienen hier geweldig aan.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Xenoblade schreef:
    (...)
    Ik voel dit. Ik was laatst midden in de nacht (dus nauwelijks verkeer) op een nieuwe plek waar je blijkbaar niet als auto door mag rijden omdat het overdag voor bussen is, maar het stond zo vaag aangegeven dat tegen de tijd dat je kon zien wat de regels waren, je al niet meer terug/eraf kon lol. Ben echt zo snel mogelijk omgedraaid en alsnog boete gekregen: 130 euro. I swear, die gemeentes verdienen hier geweldig aan.

Ook echt bij een stoplicht, en gemeten 64 km/u, dus grote kans dat ik gewoon op cruise-control stond vanaf een 60 weg en dat het net op dat stukje 50 was.
    Edit: Het was een 80 weg naar stoplichten toe en bij de stoplichten was het 50 en dat heb ik niet echt genoteerd / heb niet hard genoeg afgeremd. Well shit.

Echt, ze verdienen hier te goed aan. Maar die idioten die met 100 over een 30 of 50 weg knallen 's nachts hebben er nooit eentje.

[ bericht aangepast op 15 juli 2025 - 19:11 ]

okay, i will very begrudgingly admit dat mede door die kutfeedback van jou, ik met één van je domme opmerkingen in mn achterhoofd toch nog anders naar dit stukje tekst ben gaan kijken en nu met een duidelijker thema aan kan komen zetten. MAAR: als je het vriendelijker, professioneler, ronduit menselijker, had verwoord, zou ik *eerder* en *gezonder* naar dit stukje zijn gaan kijken.

So like. still no credits to you, and all the credits to me for being able to navigate your bullshit and create something better regardless.

Catmint schreef:
    (...)

Ook echt bij een stoplicht, en gemeten 64 km/u, dus grote kans dat ik gewoon op cruise-control stond vanaf een 60 weg en dat het net op dat stukje 50 was.
    Edit: Het was een 80 weg naar stoplichten toe en bij de stoplichten was het 50 en dat heb ik niet echt genoteerd / heb niet hard genoeg afgeremd. Well shit.

Echt, ze verdienen hier te goed aan. Maar die idioten die met 100 over een 30 of 50 weg knallen 's nachts hebben er nooit eentje.

Oh lol, dat soort stukjes ken ik wel ja. Moet toegeven dat ik daar ook niet plots 50 ga rijden als er verder geen verkeer is oid. Ik rem gewoon af geleidelijk af tot ik er ben. (': Was het dan een flitspaal op die plek specifiek? Of controle :E

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Xenoblade schreef:
    (...)
    Oh lol, dat soort stukjes ken ik wel ja. Moet toegeven dat ik daar ook niet plots 50 ga rijden als er verder geen verkeer is oid. Ik rem gewoon af geleidelijk af tot ik er ben. (': Was het dan een flitspaal op die plek specifiek? Of controle :E

Sadly een flitspaal of een specifieke paal op die plek, geen politie in ieder geval. En het stoplicht voor mij was gewoon groen nog, dus dan rem je meestal ook niet af en al zeker niet als je het 50-bord hebt gemist :')