•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Is dit chemie of is het gewoon m’n hoofd die iets wilt forceren of is het wel echt leuk of is het gewoon leuk, omdat ik hem veel zie en het makkelijk is??? idk idk

let the fears you have fall away

Gloeiendegloeiendegloeiende de shit die ik vandaag over mij heen kreeg is op een normale dag al niet tof, maar met 29,5 graden is het echt een recept voor een murder-suicide (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Heerlijk even avondje bij de club, lekker samen eten, kletsen en paar potjes boulen spelen <3

Protect the people.

Laatste nachtje voor we weer terug gaan naar huis 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Als de mensen die al vanaf 11 uur vanochtend muziek draaien die door heel de straat galmt willen stoppen, dank u.

Damn, dit voelt slecht. /: Maar ik heb nu echt niet de energie om twee uur te rijden en de hele dag druk bezig te zijn. Dit had ik beter moeten inschatten.. ik voel me vooral slecht naar de rest van de groep toe, maar het is even niet anders. Hoe jammer het ook is

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

wat er ooit bestond tussen ons was allemaal een leugen, zeker als ik blijkbaar een "plek' heb. zak erin.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Eerst mij deze ochtend uit bed jagen om in het huis te gaan werken om er dan vervolgens na een uur zelf geen zin meer in te hebben en nu in bed te liggen. Dick move, buddy.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

get away out of my face

Don't walk. Run, you sheep, run.

Godver ik maak me echt zorgen over haar

Protect the people.

ndndndndnd waarom is dit zo typisch hahaha

let the fears you have fall away

Ff stress voor m'n tripje naar London, m.b.t. de trein. Ik zie net dat je koffers max. 30 kg mogen wegen, maar wegen ze die ook daadwerkelijk op het station (St. Pancras)? Does anyone know?

Edit: Met dank aan mijn vriend ChatGPT na eerst zelf het hele internet afgespeurd te hebben ben ik erachter gekomen dat ik niet kan lezen en de 30 kg alleen voor extra koffers is (Sometimes, life can throw a little excess baggage in your direction. If you would like to travel with your bike, excess luggage or oversized items, you must book a dedicated space in advance. Our Registered Luggage Service is currently limited to selected trains between London and Paris, as well as London and Brussels.

Each item must weigh 30kg or less. Please note, the guide prices below are for a one-way journey from London to Paris, and requested more than 48 hours before departure. Items exceeding the stated maximum dimensions may incur extra charges at the station.)
    en dus niet voor je standaard koffers die je mee mag nemen.

[ bericht aangepast op 21 juli 2025 - 8:12 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Een hele week alleen thuis :c jenken

tell me you're co-dependent without telling me you're co-dependent fskdnfks

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oh, blijkbaar was het een Sherman tank uit WO2 die mij vanochtend wakker maakte door voorbij te rijden 😅.

I’m really glad that sleep tends to fix most of my episodes because yesterday evening/night I really thought I would never get out again (‘:

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."