•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Catmint schreef:
    (...)

Sadly een flitspaal of een specifieke paal op die plek, geen politie in ieder geval. En het stoplicht voor mij was gewoon groen nog, dus dan rem je meestal ook niet af en al zeker niet als je het 50-bord hebt gemist :')

Pfff irritant ja. (': Ik zet toch altijd maar gewoon navigatie aan als ik op een nieuwe plek kom zodat ie in ieder geval de flitspalen laat zien lol. Jammer genoeg stuurde ie me wel gewoon over die weg waar ik niet overheen mocht. 💀

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Aahhh!!! Vandaag de sleutel!!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Lucifer is gewoon een leuke serie, maar elke aflevering naar Tom Ellis kijken is zeker geen straf 🫶🏻

Protect the people.

I did something brave and it worked out well for once 🥹

Dramatic

NOO HAHAHA ik droomde dat ik een fangirl was van een van mijn karakters en dat hij helemaal gek van mij werd omdat ik obsessed was met zijn haar, hou oooooopppp 😂😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Meeeeh, waarom werkte geen van onze oplossingen. Hopelijk stuurt de verhuurder gauw een monteur, want geen warm water hebben is kut.

ndndndnd waarom moet alles meteen zo vlug 😭 een beetje geduld mag wel

let the fears you have fall away

Soms vergeet ik even dat mijn leven van mij is nu en dat ik gewoon als man mag leven en raak ik zo gedissocieerd dat ik mee begin te stressen over dingen als trouwjurken kopen voor als ik ooit “moet” trouwen met een man als vrouw. “Oh maar hoe overtuig ik mijn vriend dan überhaupt dat ik geen witte jurk wil dragen etc en hoe voel ik me dan nog goed als bruid etc etc etc”
    My brother in Christ. You are a man. What boyfriend are we even talking about. You literally get nightmares about being a wife why would you have to get married

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Mijn eerste week zomervakantie bestaat uit rotten op de bank, cool 🎉💃🏼

Protect the people.

Dat ik echt even woest ben. Hoe kun je nou zo met een zieke student omgaan?

Omnia mutantur, nihil interit

Getting even more sick of people who fake (mental) issues and limitations (condition / disorder)
    Stop faking pls. It's better for all of us

Don't walk. Run, you sheep, run.

Schiet mij neer. ben ongesteld

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik heb geen zin meer, maar hoe meer ik nu doe, hoe minder ik morgen ik hoef te doen (en ik dus eerder weekend heb)...

Do it scared, but do it anyway.

Ik ging een rondje lopen om alvast wat plotpunten te verzinnen voor een nieuwe novelle en ik kwam terug met een compleet ander verhaalidee waar ik veel te enthousiast over ben? :X

[ bericht aangepast op 17 juli 2025 - 19:14 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Het was niet echt een toneeldebuut, maar dat zeggen lukte nu niet en dit ging waardeloos. Maar goed, ik ben sowieso veel te overprikkeld na een drukke week met een groep waarvan een paar mensen wel erg aanwezig zijn.. En het minder eten dan thuis en minder koffiemogelijkheden hebben, helpt ook niet mee.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn