•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Rassalentar schreef:
    (...)
    In that case, maybe zet realistische (kleinere) doelen voor jezelf die je kunt halen vandaag (en nee "alles moet gewoon af" is geen realistisch doel ;p) en neem vanmiddag wat tijd voor jezelf zodat je het idee hebt dat je zowel productief bent geweest en tijd hebt gehad voor ontspanning?

Ik leer met therapie dat dat schuldgevoel er gewoon "mag zijn". Vervelend, maar voor jezelf kiezen is belangrijker. Je voelt je ofwel klote door schuldgevoel, of klote omdat je jezelf ondermijnt. Dus klote voel je je hoe dan ook wel, dan kun je beter iets doen waar je in ieder geval zelf niet aan onderdoor gaat ;)

Kan je de oefeningen van de VGZ mindfulness app aanraden: "Zitten met ongemak". Deze oefening heeft mij door veel schuldgevoel etc heen geholpen.

En also:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Het is wel heel confronterend om op Mijn Duo te zien dat ik vanaf september geen studiefinanciering meer krijg, maar dat ik wel nog een jaartje moet studeren. Wordt een duur grapje, dat komende studiejaar. (cat)

Lupinus -> Fantabulosa

He bah, waarom ben ik nou zo emotioneel? Kan toch niet steeds mee gaan zitten huilen?

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Oh nooooo de melk is op, nu moet ik ijskoffie maken met Ben & Jerry's 👀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Verbazend genoeg nog een afspraak bij de dokter kunnen fiksen voor maandag na het werk. Had gedacht dat ik langer ging moeten wachten.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Hmm ik heb zin om iets simpels te bakken voor het weekend, heeft iemand ideeën? Bij voorkeur met chocola ^^

[ bericht aangepast op 13 juni 2025 - 16:19 ]

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Hmm ik heb zin om iets simpels te bakken voor het weekend, heeft iemand ideeën? Bij voorkeur met chocola ^^

Arretjescake? Hoef je niet eens in de oven te doen, hoeft alleen maar op te stijven in de ijskast! Super lekker ook.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Great. Nu ben ik alles aan het overdenken, en wat ik allemaal beter had kunnen doen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

No way, Fantastic Negrito heeft een track gemaakt voor Arcane? Deze gozer is zo aardig in het echt

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Rassalentar schreef:

Kladdkaka! Zweedse chocoladecake, erg yum, best simpel.

I actually started a brainstorm document for the story thing that was in my head during studying ^^

Do it scared, but do it anyway.

Schrijven: ❌
    Huis digitaal inrichten via de IKEA site: ✅

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

uhhhh had eig best wat advies willen hebben over hoe ik dit moet verzorgen hahaha

let the fears you have fall away

I dont wanna hate people and i hate that my brain sometimes goes 'yes hate is appropriate'

Hate should be reserved for hugely oppressive people in power like donald trump and hitler, patricia. Not random people on the internet

help

Gisteren uitgesproken dat ik op ben door alles en even huilen voelde zo eng, maar jij maakt alles beter. 💛