•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

FINALLY

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:
    (...)

Je mag hier je grenzen ook aangeven hoor 😘 op z'n minst of je huisgenoot even oordopjes in wil doen

jamaar ik heb ook geluid aanstaan :') idk haha (we laugh or we cry)

Het feit dat sommigen iets krijgen wat de ander meer nodig heeft. . . 🧐 Entitled shits. Ppl are so good at faking. I can't wrap my head around it. Doe jij je werk wel fr?

[ bericht aangepast op 15 juni 2025 - 15:12 ]

Ik ben er doorheen, maar vraag me niet hoe 😅

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Elentiya schreef:
    Ik ben er doorheen, maar vraag me niet hoe 😅

Ooeehh je examens klaar??

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Ooeehh je examens klaar??

Nee nee, die komen nog! Maar wel alle modules gehad nu!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ugh. Fucking pms. Can i not feel this way?! the sunday blues hits even harder now.

Ik wil gewoon lekker met mijn huis bezig zijn en de sleutel hebben. En weer kunnen vertrekken hier.

En wtf, waarom krijg ik ineens weer een uitnodiging voor een kinderverjaardag terwijl zij me al tijden links laat liggen? De anxiety hiervoor ga ik niet weer aan. Ik heb al vaak genoeg mezelf opzij gezet voor haar en ik krijg er niets voor terug. Dus het moet gewoon stoppen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Kan ik na een paniekaanval misschien ook in slaap vallen zonder de 4e aanslag in 2 weken?

Get me out of here. Piece of shit kutgehucht.

[ bericht aangepast op 16 juni 2025 - 10:07 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Fucking gefrustreerd omdat de bedrijfsarts me beloofd had anderhalf week geleden de gegevens te sturen en nu heb ik ze nog steeds niet, en daardoor kom ik nu in de knoop met de WIA aanvraag en levert het mij weer stress op, terwijl ik alles gewoon goed heb gedaan en anderen verzaken. En dat is absoluut niet wat je wilt als je een STRESS GERELATEERDE ZIEKTE hebt...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Elentiya schreef:
    (...)

Lekker bezig! 🔥

hodie mecum eris in paradiso

Elentiya schreef:
    (...)

Het einde is in zicht!!! <3 Nog heeeeeel even doorbijten en dan mag je op vakantie!

Can't believe my best friend is an artist host in 013, dude is living the live :Y) Het is jammer dat Tilburg en Groningen letterlijk niet verder uit elkaar kunnen liggen, anders zou ik echt veel te vaak misbruik maken van haar toegang tot de gastenlijst ehehehe

|| I told you not to play with the misfit toys ||

😺😺😺

. . . .
    Right.

pfff, dit moest al weken, maargoed. weer een stapje verder!

Ik word echt depressief van dit verslag. Waarom heb ik dit 2 jaar geleden niet aangepast en ingeleverd?

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Internet struggles zijn een goede stok achter de deur om toch bezig te gaan met wat story brainstorm ^^"

Do it scared, but do it anyway.