•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    Gentle reminder dat vrijdag de dertiende is verneukt door ye olde oppresive men die bang waren voor vrouwen. In plaats van een ongeluksdag was het een viering van vrouwen, vruchtbaarheid en kracht, liefde en lust. Maar is natuurlijk niet proper !!1!

So out of spite towards of oppresive dickheads, be loving and lustful today :Y)

are u telling us we should get frisky today

help

RSK schreef:
    (...)

are u telling us we should get frisky today

Not me, hundreds of years of pagan mythology! But yes. :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

valid tbh

help

Blegh.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zoya schreef:
    (...)

Goede motivatie voor vandaag!

--

Post show blues is niet minder erg als technicus. In elk geval niet bij deze eerste show. Alleen nu ben ik er alleen in en kan ik het niet met een groep delen. /:
    En ik ben nu ook op stage voor niets.. had beter voor de spits naar mijn ouders kunnen rijden dan dit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Off course now I want to write and create stories, just as a way to not have to deal with thesis stuff...

Do it scared, but do it anyway.

I need a cry or somethin

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Rassalentar schreef:
    Off course now I want to write and create stories, just as a way to not have to deal with thesis stuff...

i feel this

help

Ik loop echt over + het is vandaag tyfus warm + we moeten vanavond nog op verjaardag bij m'n schoonbroer. Fun.

Paracosmoses schreef:
    Ik loop echt over + het is vandaag tyfus warm + we moeten vanavond nog op verjaardag bij m'n schoonbroer. Fun.

Je bent niet verplicht mee te gaan naar de verjaardag? Als jij je niet lekker voelt (fysiek of mentaal) is een avondje voor jezelf misschien fijner?

[ bericht aangepast op 13 juni 2025 - 11:34 ]

Rassalentar schreef:
    (...)
    Je bent niet verplicht mee te gaan naar de verjaardag? Als jij je niet lekker voelt (fysiek of mentaal) is een avondje voor jezelf misschien fijner?

I know, maar dan komt ye-old-schuldgevoel weer om de hoek kijken. (': Haat daaraan.
    Ik kijk even hoe vandaag gaat en hoe ik mezelf vanavond voel. (Dit is zo'n harde ontwijking I hate myself.)

Paracosmoses schreef:
    (...)

I know, maar dan komt ye-old-schuldgevoel weer om de hoek kijken. (': Haat daaraan.
    Ik kijk even hoe vandaag gaat en hoe ik mezelf vanavond voel. (Dit is zo'n harde ontwijking I hate myself.)

In that case, maybe zet realistische (kleinere) doelen voor jezelf die je kunt halen vandaag (en nee "alles moet gewoon af" is geen realistisch doel ;p) en neem vanmiddag wat tijd voor jezelf zodat je het idee hebt dat je zowel productief bent geweest en tijd hebt gehad voor ontspanning?

Heeeerlijk alleen op kantoor.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Rassalentar schreef:
    (...)
    In that case, maybe zet realistische (kleinere) doelen voor jezelf die je kunt halen vandaag (en nee "alles moet gewoon af" is geen realistisch doel ;p) en neem vanmiddag wat tijd voor jezelf zodat je het idee hebt dat je zowel productief bent geweest en tijd hebt gehad voor ontspanning?

Bedankt, je bent een lieverd. <3
    Misschien straks ook maar eens uitspreken naar m'n vriend hoe ik erbij zit, dat helpt ook al.

aaahhhhhhh shite

Ik keek in het verkeerde vakje op mijn salarisstrook (cumulatieven) en nu krijg ik echt 600 euro minder dan ik dacht (cat)

[ bericht aangepast op 13 juni 2025 - 12:28 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||