•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wat moet ik vandaag nou weer eens met mijn leven gaan doen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Paracosmoses schreef:
    Gisteren uitgesproken dat ik op ben door alles en even huilen voelde zo eng, maar jij maakt alles beter. 💛

Huilen is goed! Huilen is ontlading. Huilen betekent dat het er allemaal even uitkomt en dat je in contact met je emoties bent. dus heel goed ❤️

Ik wil niet twee dagen buiten werken met dit weer hou ooooop 😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Het leven is kut en wat de fuck doe ik hier op aarde

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Als mijn enige activiteit op een dag afzegt val ik dus in een gat :')

Vanochtend al twee uur aan m'n rapporten gezeten en nu zijn ze op één stukje na bijna af en dat voelt zó goed.
    Meanwhile zijn de mannen om me heen meubels aan elkaar aan het trekken voor de stort, heerlijk.

Balkon net even schoongemaakt en ik wist niet dat 'ie zo lichtblauw was. Hij was eerst echt grijs met groene en oranje aanslag/roest strepen. Nu schoon. Maar kreeg net wel schokken van de buitenunit van de airco, dat was niet heel chill dus heb de stekker er nu uit getrokken en de verhuurder een appje gestuurd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

zo moe. wat is er mis met me?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    zo moe. wat is er mis met me?

Je bent ziek 😘😘😘

Ik wil een ijsje maar ik wil niet fietsen met mijn ijsje maar ik wil mijn ijsje ook niet bij de snackbar opeten. En het klinkt als iets kleins maar mijn hoofd heeft echt error en blijft hier volledig op steken

dezuhfgaufyueahfuagfyzfgyaz

help

kan echt niet meer met mezelf omGAAN

Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen. Kunnen we gewoon een zomer hebben met like 23 graden, zon, licht briesje en niet doodgaan van 30+?

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

I'm not impressed.

Don't walk. Run, you sheep, run.

The fuck?! This is terrifying.. en dan is het ook nog gewoon mijn vader die dit zegt..
    sorry, maar je kan niet claimen voor dit te zijn, terwijl je een van de argumenten van e.m. napraat...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn