•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kinda teleurgesteld dat m’n verjaardag gwn compleet vergeten wordt in plannen die worden gemaakt

let the fears you have fall away

Weer drie dozen ingepakt met allerlei spullen, Vinted vol geknald met boeken. Dit was een productieve dag.

Donderdag evaluatiegesprek, spannend!
    En als mijn docent mijn cijfer kan laten weten.. Dan weet ik tenminste of ik een her moet doen of niet.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Slowly the story mindmap grows ^^

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Slowly the story mindmap grows ^^

Omg, so excitiiiinnngggg ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ah yes. Thanks for that bout of anxiety.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

The imposter syndrome is having a field day today, holy shiet...

[ bericht aangepast op 17 juni 2025 - 11:10 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik weet dat je eigenlijk altijd vriendelijk moet blijven, maar deze klant heeft toch echt even een botte mail terug in zijn mailbox gehad.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Beetje verbrand van gisteren 🥲🥲

let the fears you have fall away

Gewoon al de manier waarop ze communiceert, wekt bij mij frustraties op. Nope: 1 keer niet komen opdagen is voor mij de kans verkeken. Als het bedrijf zelf ons al gewaarschuwd had voor deze kuren, moeten we er niet te veel mee zeulen. Ik ben over het algemeen al aardig genoeg voor mensen, hier ga ik egoïstisch zijn. F*ck off.

Mijn brein breint zoals het breint.

De mail openen met 'Op x datum teken jij je huurcontract om 1u bij ons op kantoor.' Uhm pardon, wat is er gebeurd met een afspraak maken in overleg, of op z'n minst vragen of ik dan kan? Sommige mensen hebben een baan waar ze niet zomaar even een uurtje vrij kunnen nemen :/

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik word stiekem heel happy van mijn beginnende story idee spinnenweb ^^ Het heeft kleurtjes ^^

Do it scared, but do it anyway.

Wulp. Let's see tomorrow hoe erg het is dat ik iets nog niet gemaild heb, en dan kan ik het alsnog zodra ik thuis ben wel sturen. Het is alles bij elkaar voegen dat ik uitstel..
    En ik moet de 20% stage nog fixen, maar hoop dat ik daarvoor iets van een weekje musical kan regelen in de zomer.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

When his French stepdad calls and he just casually switches to fluent French >>>>>>

[ bericht aangepast op 17 juni 2025 - 21:24 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vandaag: sportdag. 🙃
    Ik wil nu al niet meer.