•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Yamato schreef:
    (...)
    Ja, bij sommigen is de volwassenheid ver te vinden. Still little high school shits.

Zo omschreef m'n vriend het een maand geleden ook inderdaad haha. Het 'cliquejes'-ding. 'Jij voldoet niet aan mijn/ons idee dus je hoort er niet (meer) bij', omdat ik niet toxic positivity wilde uitoefenen en haar vrienden in Leiden dat wel deden.

Maar vond het verschil van dat berichtje van de andere persoon met het hele drama van vorige maand zo mooi.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Het verschil in maturity tussen sommige mensen soms...
    "Je hebt je eigen graf gegraven, deze friendship is niet meer sustainable voor me" vs. "Ik was te judgmental, want ik had grote mental issues en ik heb je te snel weggepusht, sorry daarvoor, ik wil de friendship restoren". So in other news, I lost one a month ago, but I might have another friend back now?

Wat goede en open communicatie al niet kan doen, hè? Wat fijn dat iemand je dit stuurde, hopelijk kunnen jullie elkaar weer terugvinden ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

O e i. Deze slagingspercentages zijn... niet heel best

Protect the people.

Ik durf niet te hopen dat deze medicatie me echt verder gaat helpen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

ndndndndn wat een dagen

let the fears you have fall away

Presentatie voorbij en ik kan weer ademhalen :'D

Dramatic

Catmint schreef:
    (...)

Zo omschreef m'n vriend het een maand geleden ook inderdaad haha. Het 'cliquejes'-ding. 'Jij voldoet niet aan mijn/ons idee dus je hoort er niet (meer) bij', omdat ik niet toxic positivity wilde uitoefenen en haar vrienden in Leiden dat wel deden.

Maar vond het verschil van dat berichtje van de andere persoon met het hele drama van vorige maand zo mooi.

Niet alleen dat. Ook het geval van dat ze mentaal niet zijn opgegroeid. Beter om dat soort mensen uit de buurt te houden.

Lmao mijn metabolische leeftijd is blijkbaar 41

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Aaah. Sommige timing dingen zag ik nog erg bij dat het een paar seconden langzamer kon of sommige audio dingen iets sneller (kuch satisfaction.) Maar, I did it!!! En ik mis voules vous en het nieuwe nummer vanavond wel, en het praten met c., maar dat is er volgende week ook nog!
    En het inspelen met lacrimosa en andere tekst ging best ok! En het tellen bij de meeste dingen ook, al voelde ik van te voren veel spanning en na afloop als eerste ook weer de spanning, voor het rustiger werd na praten met een paar mensen van mijn stageplek.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het moment dat je ein-de-lijk verder probeert te schrijven, er goed voor gaat zitten, en je beste vriend besluit op dat moment keiharde metal muziek op te zetten waardoor de muren denderen. . . Great.

Ik ben zo niet meer gemaakt voor zomers weer. Vooral het cozy in bed kunnen liggen mis ik dan. Megh..
    Gelukkig heb ik wel een redelijke mobiele airco. Al heeft die wel zijn beste tijd gehad..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben naar de sportschool geweest, ben dus ruim 2 uur uit huis geweest, ik heb wat gewerkt, HOE DE FUCK HEB IK NOG STEEDS 8,5 UUR SCHERMTIJD OP MIJN TELEFOON, WAT IS DIT

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gentle reminder dat vrijdag de dertiende is verneukt door ye olde oppresive men die bang waren voor vrouwen. In plaats van een ongeluksdag was het een viering van vrouwen, vruchtbaarheid en kracht, liefde en lust. Maar is natuurlijk niet proper !!1!

So out of spite towards of oppresive dickheads, be loving and lustful today :Y)

[ bericht aangepast op 13 juni 2025 - 9:45 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik heb zoooo hard geen zin in werk vandaag.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Zoya schreef:
    Gentle reminder dat vrijdag de dertiende is verneukt door ye olde oppresive men die bang waren voor vrouwen. In plaats van een ongeluksdag was het een viering van vrouwen, vruchtbaarheid en kracht, liefde en lust. Maar is natuurlijk niet proper !!1!

So out of spite towards of oppresive dickheads, be loving and lustful today :Y)

I love this message hahahahahaha

Dramatic