•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom slaap ik iedere nacht ruim 7 uur en word ik alsnog moe wakker? Lichaam, stop.

Examenuitslagdag aaaaaaah

Protect the people.

Ik weet niet wat dat was vannacht maar ik heb gewoon vier(!) keer een hypnagoge hallucinatie gehad. Zo erg is het nog nooit geweest. :(

Lupinus -> Fantabulosa

Het verschil in maturity tussen sommige mensen soms...
    "Je hebt je eigen graf gegraven, deze friendship is niet meer sustainable voor me" vs. "Ik was te judgmental, want ik had grote mental issues en ik heb je te snel weggepusht, sorry daarvoor, ik wil de friendship restoren". So in other news, I lost one a month ago, but I might have another friend back now?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wtf die N-termen???

Protect the people.

Waarom moest ik ook al weer zo nodig op mijn vrije dag om 8.30 met iemand bellen voor werk?

Toen ik gisteren aan collega's m'n opsluit avontuur vertelde in het nieuwe pand, was er eentje gigantisch verbaasd dat ik op een vrijdag om 18.30 nog aan het werk was. 'Werk jij gratis ofzo?'

Ja. Ik werk inderdaad gratis.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik wil niet werken en aan m'n eindeloze to do lijst werken. Ik wil Sarah J. Maas lezen en tranen met snot janken door de emotionele schade.

Rassalentar schreef:
    (...)
    I know... Stupid as it is...

U got thisssss

help

Lupinus schreef:
    Ik weet niet wat dat was vannacht maar ik heb gewoon vier(!) keer een hypnagoge hallucinatie gehad. Zo erg is het nog nooit geweest. :(

Goddd, dat is echt klote. :c Ik heb hier (vooral in het verleden) enorm last van gehad. Meestal in periodes waar ik stress heb of veel pieker. Eén keer heb ik mezelf zelfs verwond omdat ik half-slapend uit bed ben gesprongen omdat ik overal spinnen hallucineerde (in bed, de muren etc) en toen viel en mezelf openhaalde. (': Die shit is zo fucking stressvol en vermoeiend.
    Zit je in een stressvolle periode misschien, dat het daardoor zo erg is? Ik hoop in ieder geval dat het snel wegtrekt. :c

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Trots dat ik zonet gewoon zonder aarzelen heb teruggebeld naar een nummer waarvan ik 2 gemiste oproepen had.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Soms is het gewoon zoveel makkelijker als iemand anders zegt wat je moet doen zodat je het gewoon kunt gaan doen.

Do it scared, but do it anyway.

SEPHIR0TH schreef:
    (...)
    Goddd, dat is echt klote. :c Ik heb hier (vooral in het verleden) enorm last van gehad. Meestal in periodes waar ik stress heb of veel pieker. Eén keer heb ik mezelf zelfs verwond omdat ik half-slapend uit bed ben gesprongen omdat ik overal spinnen hallucineerde (in bed, de muren etc) en toen viel en mezelf openhaalde. (': Die shit is zo fucking stressvol en vermoeiend.
    Zit je in een stressvolle periode misschien, dat het daardoor zo erg is? Ik hoop in ieder geval dat het snel wegtrekt. :c

Ohh dat is wel erg heftig!
    Stressvolle periode... hmm dat valt op zich wel mee.
    Ik heb het ook wel erg regelmatig, maar dan is het altijd één spin op dezelfde plek. En nu was dat wel wat verschillend. Hopen dat het inderdaad maar eenmalig was!

🫶🏼

Lupinus -> Fantabulosa

"Niet verplaatsen na inplannen" HALLO IK ZET HET ER NIET VOOR NIETS BIJ GRRRRR

Dramatic

Zometeen intake bij de sportschool, ben heel benieuwd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    Het verschil in maturity tussen sommige mensen soms...
    "Je hebt je eigen graf gegraven, deze friendship is niet meer sustainable voor me" vs. "Ik was te judgmental, want ik had grote mental issues en ik heb je te snel weggepusht, sorry daarvoor, ik wil de friendship restoren". So in other news, I lost one a month ago, but I might have another friend back now?

Ja, bij sommigen is de volwassenheid ver te vinden. Still little high school shits.

[ bericht aangepast op 12 juni 2025 - 12:56 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.