•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh. Doe dan geen beloftes.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

M'n brein ontploft: notaris, nieuwe huis inrichten, oude huis opruimen en inpakken, nieuwe spullen kopen, oude spullen verkopen, rapporten schrijven voor de leerlingen, eindgesprekken voeren met de ouders, verjaardag van schoonbroer. En ook nog enigszins voor mezelf zorgen. HOW.

Ben ik extra vroeg opgestaan om dulce de leche koeken te gaan halen bij de Lidl... hadden ze ze niet (huil)
    Dus nu ben ik én moe én heb geen koeken.

[ bericht aangepast op 11 juni 2025 - 9:36 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Oké, dus hoe plan je een multi-boek serie? XD Asking for a friend

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Oké, dus hoe plan je een multi-boek serie? XD Asking for a friend

Met een stapel post-it notes en een muur waar je ze op kunt plakken :'D

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Met een stapel post-it notes en een muur waar je ze op kunt plakken :'D

Lol de post-its had ik ook al bedacht, maar heb geen muur waar ik ze op kan plakken (of waar ze lang kunnen blijven hangen) :')

Catmint schreef:
    (...)

Lol de post-its had ik ook al bedacht, maar heb geen muur waar ik ze op kan plakken (of waar ze lang kunnen blijven hangen) :')

Digitale versies? Miro als online site is een optie (heb ik zelf nooit gebruikt, ken ik alleen van horen zeggen) of obsidian als je liever een local desktop versie wil zonder account of dingen (wel veel gebruikt, niet perse voor multi-book stories, maar wel voor andere brainstorms) en er zijn vast meer opties ^^

[ bericht aangepast op 11 juni 2025 - 10:20 ]

Do it scared, but do it anyway.

Paracosmoses schreef:
    M'n brein ontploft: notaris, nieuwe huis inrichten, oude huis opruimen en inpakken, nieuwe spullen kopen, oude spullen verkopen, rapporten schrijven voor de leerlingen, eindgesprekken voeren met de ouders, verjaardag van schoonbroer. En ook nog enigszins voor mezelf zorgen. HOW.

Wat kun je hiervan uitstellen of delegeren? Als ik het zo zie, kun je alles mbt het nieuwe huis wat meer uitstellen: nieuwe spullen kun je ook kopen als je er al woont en muren verven etc ook. Oude spullen verkopen kan ook altijd nog. Verjaardag schoonbroer: moet je daar iets voor doen? Of kun je iemand vragen om een cadeautje te fixen bijvoorbeeld?

Maak voor jezelf een lijstje van dingen die echt moeten en dingen die vooral handig zijn als je ze doet. En doe die laatste dingen dan niet, tenzij je er ineens heel veel zin en tijd en energie voor hebt. Dat helpt mij enórm om niet overweldigd te raken.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Wat kun je hiervan uitstellen of delegeren? Als ik het zo zie, kun je alles mbt het nieuwe huis wat meer uitstellen: nieuwe spullen kun je ook kopen als je er al woont en muren verven etc ook. Oude spullen verkopen kan ook altijd nog. Verjaardag schoonbroer: moet je daar iets voor doen? Of kun je iemand vragen om een cadeautje te fixen bijvoorbeeld?

Maak voor jezelf een lijstje van dingen die echt moeten en dingen die vooral handig zijn als je ze doet. En doe die laatste dingen dan niet, tenzij je er ineens heel veel zin en tijd en energie voor hebt. Dat helpt mij enórm om niet overweldigd te raken.

Een Eisenhower matrix!!

Do it scared, but do it anyway.

Caverna schreef:
    (...)

Pff, ja, ik moet echt even een lijstje gaan maken voor mezelf. Normaal ga ik daar altijd lekker op, dus begrijp niet waarom ik er nu nog geen heb gemaakt.
    Bedankt voor je lieve reactie, dat betekent veel voor me.

Zojuist ben ik gebeld door de notaris, dus dat scheelt ook weer wat onduidelijkheden.

Catmint schreef:
    (...)

Hmm, bij de Hema heb je van die flashcards waar je het op kunt schrijven? En dan op de grond leggen lol. Ik vind fysiek puzzelen altijd lekkerder werken, maar Miro is een digitale optie die best goed werkt!

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Hmm, bij de Hema heb je van die flashcards waar je het op kunt schrijven? En dan op de grond leggen lol. Ik vind fysiek puzzelen altijd lekkerder werken, maar Miro is een digitale optie die best goed werkt!

Zal eens kijken, want vind fysiek wel fijner inderdaad

80 euro inklaringskosten, fml.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

blijf nou een met je klauwen van puistjes af!!!!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Eindelijk al mijn appjes weer beantwoord. Can everybody stay SUSH now??

|| I told you not to play with the misfit toys ||