•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Rassalentar schreef:
    (...)
    Almost 3.5 years ago, the gemeente royally fucked up on that one.

whaaaaaat i had no idea???? congrats for 3.5 years ago i guess

help

RSK schreef:
    (...)

whaaaaaat i had no idea???? congrats for 3.5 years ago i guess

I did not think this was relevant info to share, also this was waaaay before I came back to Q, but thanks ^^

Do it scared, but do it anyway.

Catmint schreef:
    Iemand tips tegen die stress-paralysis die je 's avonds hebt op het moment dat je iets wil gaan doen en je uiteindelijk na anderhalfuur youtube, reels of tiktok scrollen toch maar de saltmine genaamd overwatch opstart i.p.v. te gaan schrijven, dice te polishen, of een andere game te doen, om toch maar iets te doen? En je dan constant guilt en stress voelt, omdat je je tijd eigenlijk "beter kan besteden".

Send help :')

Omg dat is zo herkenbaar, ik gooi hierdoor soms echt dagen weg.
    Zoveel boeken die ik had kunnen lezen, m'n huis had netjes en opgeruimd kunnen zijn, ik had wel deadlines kunnen halen...

*Leest mee met de tips*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sweating my ass off terwijl ik bezig ben met schoon beddengoed, pfft

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

"Laten bezinken," my ass. Don't you think I already know your keeping me off intentionally? Triest dat deze ooit zo goede band het zo voor jou betekend en zo ermee omgaat. En dan vraag jij je af waarom ik niet meer open tegen je ben?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Stupid neus, als het vastzitten nou weg gaat.. de rest gaat fysiek prima gelukkig, maar dit klinkt nog steeds waardeloos natuurlijk (Waardeloos, met een schuldgevoel wat klote voelt a la tragedy. xD) en soms moet het er helaas uitkomen.
    Mentaal en praktisch gezien hadden dingen ook beter kunnen gaan, maar.. er is wel al een full lichtplan, en geluid kan ik vanavond alvast regelen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nog 2,5 week en nog 1 module a 3 onderdelen. I got this.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

*bekijkt de ravage in de bibliotheek nadat ze spontaan besloot de hele boel opnieuw in te richten maar halverwege de inspiratie verloor*

That second cup of coffee may have been a mistake (cat)

[ bericht aangepast op 10 juni 2025 - 19:46 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Is het erg als ik stiekem al een kerstfilm aan het kijken ben? 🙈🤫

For real, je gaat moeilijk doen over €25? Ik verkoop die televisie nog liever via Marktplaats aan iemand die er €50 minder voor over heeft maar er wel blij mee is.

Sometimes I wonder if the lack of online connection I feel lately is a bad thing. But then again why does it make me sad

help

I hate it dat ik alle romantiek soms echt loop weg te rationaliseren

let the fears you have fall away

Alle progress rond AI in art/photography/writing/voice acting maakt me echt depressief as fuck. We leven in fucking Black Mirror man. I wanna go back.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

moe

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    moe

Dramatic