• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik kan het allemaal niet perfect doen, stomme stem in mijn hoofd. Ik ben ook maar een mens

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Goede besteding van m'n middag, vrienden helpen met hun overstroomde huis.

Do it scared, but do it anyway.

Breaking news: perfectionism may have been holding me back from progress. Ik moet echt leren te schrijven puur om het schrijven zelf en niet om het resultaat als ik de gewoonte van schrijven wil behouden lmao

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik mis onze kat zo erg. Iedere keer als ik een zwarte kat zie, breekt mijn hart. Fuuuck. :c

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik heb zo geen zin in het feest van de stichting, maar het moet, even bikkelen en dan naar huis.

Okay ik snap dat je het zelf niet hebt meegemaakt en dat je daarom niet snapt hoe zo'n dag is, maar jezus. Ik had wel verwacht dat mijn partner geen andere dingen zou proberen te plannen vanavond. Thanks for the empathy.

[ bericht aangepast op 28 mei 2025 - 17:16 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dat al die topturners moeten laten zien dat ze een koprol en zweefstand kunnen 🥰

Protect the people.

Me: I really wanna publish an entire book
    Also me, handing in something very small but very personal for a writing competition: THIS IS TERRIFYING

help

douchen is extra fijn wanneer je ongesteld bent

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Hoezo vallen de resultaten nou WEER zo erg tegen... Ik weet oprecht niet meer wat ik eraan moet doen. We hebben de stof meerdere keren herhaald, ik heb extra werkbladen geregeld, heb aangegeven extra uitleg te willen geven (waar maar 1 leerling gebruik van heeft gemaakt).

Waarom leren ze de woordjes niet gewoon beide kanten op zoals aangegeven & beginnen ze niet met de vraag goed lezen. Elke keer dat ik 'subject' ipv 'design' zag staan wilde ik schreeuwen. Onderwerp en ontwerp zijn niet hetzelfde 🤬🤬🤬

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Nu alweer klaar met alle schoonfamilie, morgen fijn weer naar huis... En m'n koptelefoon vergeten D:

[ bericht aangepast op 28 mei 2025 - 20:33 ]

Do it scared, but do it anyway.

Novalunosis schreef:
    Hoezo vallen de resultaten nou WEER zo erg tegen... Ik weet oprecht niet meer wat ik eraan moet doen. We hebben de stof meerdere keren herhaald, ik heb extra werkbladen geregeld, heb aangegeven extra uitleg te willen geven (waar maar 1 leerling gebruik van heeft gemaakt).

Waarom leren ze de woordjes niet gewoon beide kanten op zoals aangegeven & beginnen ze niet met de vraag goed lezen. Elke keer dat ik 'subject' ipv 'design' zag staan wilde ik schreeuwen. Onderwerp en ontwerp zijn niet hetzelfde 🤬🤬🤬

Dit is zoooo herkenbaar :'D
    Duidelijk de einde schooljaar frustraties. Mijn geduld hiervoor is ook echt op.

Mijn brein breint zoals het breint.

Fucking moe.

Weet gewoon echt even niet meer wat ik met mezelf aan moet. Hou dit niet vol. Hoe leef je überhaupt?

Vind het gemeen dat bepaalde mensen die geliefd zijn hele nare dingen moeten meemaken en dan besta ik gewoon fluitend door het leven. Bah.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Weet in elk geval dat ik hier meer mee wil doen! Nog lang niet alles ging smooth, maar dit was een leuke middag en avond.
    Nou nog kijken wat morgen gaat worden, want ik heb aangegeven eventueel iets later langs te gaan bij die vriend (yes, I know), maar dat was nu lastig voor hem. The cats though, en iets van me-time en rust morgen is ook wel fijn voor vrijdag en zaterdag.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I survived. 🙏🏻