• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

teenage naive fantasy

[ bericht aangepast op 20 maart 2025 - 17:20 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

In elk geval een productief ding afgemaakt en doorgestuurd, yay!
    Nu hopen dat ik zo kan schrijven en dat ik online in elk geval nog iets van de les mee kan krijgen. Ziek zijn sucks..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Uiteindelijk tweede geworden bij de kennisquiz dus m'n team ging naar huis met kaas, wijn, worst en dat soort dingen. De eerste prijs was een dinerbon maar gezien ik er toch ali illegali was en mijn toekomstige status onzeker is ben ik veel blijer met m'n kaaspakketje :Y)

Het scheelde toch maar een halve punt

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zal het me vandaag lukken wat te schrijven...

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Trying to write— MIJN VADERLAND! Godverdorie, dat denderde zo luid dat ik bang ben dat de oorschelpen van de buren zijn gebarsten. Wat is dat met mensen die zo nodig hun muziek zo luid in de auto aanzet? Wil je zo graag in de spotlight staan? Jesus, doe normaal man. TRYING TO WRITE!

Aksjdjsjfhd ik haat treinen. Zo'n smerige doorgesnoven gozer die aan een stuk kankerkankerkanker roept en ranzige geluiden maakt. Ga weeeeeeg uit mijn bubbel (cat)

Mando -> Zoya

Tyfus eierstokken klote ovulatie pijn

Als God de schepper bestaat, waarom haat hij vrouwen?

TF is your damage man? 🤨 I guess you haven't taken any in your life, that's why you're so easily pissy.

Sunrise on the Reaping. That's it, that's the post.
    brb i can't see thru my tears

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wyrmspan is goedgekeurd! Hoop 'm snel weer te kunnen spelen 🤩

Derks schreef:
    Wyrmspan is goedgekeurd! Hoop 'm snel weer te kunnen spelen 🤩

Is ie heel anders dan Wingspan? (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Toeristische route als de bus niet rijdt... Veendam is een opvallend mooi dorp. Alle wegen leiden naar Rome, zullen we maar zeggen. 💃🏼

Protect the people.

Caverna schreef:
    (...)

Is ie heel anders dan Wingspan? (:

Veel leuker!!!!!!!!!!!!!

Nee maar even zonder dollen: ik heb Wingspan nooit echt leuk gevonden. Komt ook doordat de mensen met wie ik het speel standaard een uitbreiding erbij hebben met die nectar fiches die een soort joker zijn en dan denk ik: ja, da's niet leuk.

Wyrmspan lijkt er enigszins op, maar het is toch heel anders. Veel tactischer en gelaagder. Je begint ook elke ronde met 6 drakenfiches (ik vond het knoopcelbatterijtjes) en een ei, dus het is niet zoals Wingspan dat je elke ronde minder beurten hebt. Maar gedurende je beurt zijn er ook acties die extra drakenfiches (en dus extra beurten) kunnen opleveren, MAAR OOK DIE EXTRA KUNNEN KOSTEN. Je hebt ook geen dobbelstenen - het is een stuk moeilijker om grondstoffen te krijgen want dat kan alleen door te exploren en tactisch je kaarten te leggen, of door verder te komen in de Dragon Guild (wat ook kan door exploreren, maar ook door acties van andere spelers of op je eigen kaarten of door excavation kaarten).

Klinkt heel ingewikkeld en dat is het in eerste instantie ook, maar ik vind het zoveel leuker dan Wingspan!

Vanavond naar vrienden om nog een potje Wyrmspan (of twee) te spelen (A)

Al ruim 4 uur onderweg, zin in ❤️🇮🇹

Protect the people.