• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zit op werk en heb er eigenlijk echt geen zin meer in na het gesprek van februari. Vooral omdat ze hun feedback eerder niet gaven.. Maar goed. Nog een paar maanden, en dan heb ik ander werk!

En echt. Deze vriend.. Als ik niets stuur, stuurt hij ook niets, en hij noemde de 'boo" poke die ik stuurde een evil/malicious ghost. Wat moet ik daarmee?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

. . .

Don't walk. Run, you sheep, run.

ohja motivatiebrief schrijven is zwaar kut

Protect the people.

Ik ga even stuk om het feit dat mijn Q account meer dan 17 jaar oud is. Hurtling towards death. (fish)

Caution first, always.

Inigo schreef:
    Ik ga even stuk om het feit dat mijn Q account meer dan 17 jaar oud is. Hurtling towards death. (fish)

Omfg ye olde man. En dan ook nog bijna dertig. 💀

Mando -> Zoya

oooooOOOOO THATS A BIG SPIDER

Mando -> Zoya

"Echte schrijvers gebruiken geen AI" mag dan wel het nieuwe motto zijn, maar chatGTP is toch wel echt mijn bro als het op brainstormen aankomt. Alle gaten in mijn plot worden zo best vlot gedicht. :3

[ bericht aangepast op 16 maart 2025 - 22:27 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Inigo schreef:

Haha, amen. Blijft toch schrikken om te beseffen dat ik meer dan de helft van mijn leven op deze site aan het rotten ben.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Hmmm, dinsdag voor pakt 250 mensen twintig minuten praten. Zou ik dat moeten oefenen?

Ahh well, freewheelen is altijd wel mijn ding geweest.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Inigo schreef:

Meer dan 17 jaar al omfg wat

God ik wilde checken hoe lang die van mij bestaat maar dat kan ik niet zien via m'n mobiel. In ieder geval al minimaal 12 jaar, maar hoe lang exact weet ik niet. Is ook al best lang.

We are aging people.

We need a sauna...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Not me letting that fall... Ik was net aan het zeggen dat ik niet weet hoe ik iets aan een kant vast moet houden en toen viel het.. voelt slecht. Al ging het verder wel redelijk volgens mij.

Nu hopen dat ik niet dit in mijn hoofd blijf houden en ipv gewoon nog lekker kan schrijven en gamen zo.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Zoya schreef:
    (...)

Omfg ye olde man. En dan ook nog bijna dertig. 💀

Je kan te ver gaan Lieke 😭

Caution first, always.

Inigo schreef:
    (...)
    Je kan te ver gaan Lieke 😭

Aww but men are like whiskey, dear. They get better when they're older.

Mando -> Zoya

Ik mocht vandaag een jochie van 13 interviewen. Super leuk. Na afloop van het gesprek keek hij in mijn notitieboekje en vroeg enthousiast: "Mevrouw, schrijft u in stenoschrift?"

Nee jongen, maar wel goed dat je het vraagt. Dit is gewoon mijn handschrift 😂

Ringwraith schreef:
    "Echte schrijvers gebruiken geen AI" mag dan wel het nieuwe motto zijn, maar chatGTP is toch wel echt mijn bro als het op brainstormen aankomt. Alle gaten in mijn plot worden zo best vlot gedicht. :3

Omg same, soms is ChatGPT gewoon handig om tegen te yappen en het yapt 90% van de tijd onzin terug, maar in die 10% die oké is zit soms wel goed bruikbaar materiaal of iets wat je goed kan tweaken. En je hoeft niet tegen een echt persoon al je hele plottwist te gaan vertellen en het verhaal zo spoilen aan iemand. AI is een nope om helemaal mee te schrijven, maar Chatbot GPT-Bob is wel echt handig soms. Ook omdat je soms geen zin hebt het hele woordenboek door te spitten voor het woord dat je zoekt of een synoniem o.i.d.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen