• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Keelontsteking. Helemaal kut.

Maar ik ga wel naar de OG K3 dus dat maakt alles een beetje beter.

[ bericht aangepast op 24 maart 2025 - 15:14 ]

Life is a beautiful struggle

Meh, overthinking sucks. /:
    En ik moet echt even actief wat dingen gaan doen nu..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik hou van online afspraken kunnen maken. Introvert heaven.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Op hoop van zege dat ik de juiste documenten voor morgen heb.
    Ik haat het wanneer instanties onduidelijk zijn in wat ze precies van me willen en ik dit nergens kan vinden. Maar als ik niet het juiste heb en dingen later moet aanleveren, kunnen we geloof ik rustig minimaal een maand toevoegen aan de wachttijd voor m'n rijksregistratienummer 🥲.

Vandaag druk bezig geweest met het plagen van m'n collega die morgen afscheid neemt.

God straft onmiddelijk want door een object op het spoor mocht ik een uur op de volgende trein wachten.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh ziek zijn is zo bagger, ben zo misselijk maar kan ook niet eten waardoor de misselijkheid nog erger word. Kleine verhoging en elke keer wanneer ik hoest moet ik spugen van al het slijm echt top dit. :")

Als ik eerder wist dat ze er zo gek van werden, dan had ik wel precautions gemaakt lol. Ratnip, duly noted.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn hart huilt oprecht als ik hoor wat sommige leeftijdsgenoten moeten meemaken dankzij Jeugdzorg/GGZ. Arm oud-klasgenootje, ik gun je zoveel beters 😭😭😭

. . . ohmyfuckinglord pls stfu. Some people really like to hear themselves talk too much. Enough is enough, damn, gimme a break.

Also, Vala is too cute. She just jumped and I got it on vid. ♥️

[ bericht aangepast op 25 maart 2025 - 2:37 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hnnngg i dont wanna today

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

AC Shadows binnen gekregen, ziek zijn is kut maar toch wel fijn dat ik vandaag de hele dag kan gamen. 🫶🏼

A la la la la la le lone a la la la la la le lone

Zelfreflectie is bij sommigen ook nutteloos blijkbaar.

[ I will always love you ]

Ik hoorde spookgeluiden en keek naar buiten. Bleek een achteruitrijdende Tesla te zijn. Waarom maken die gekke dingen zo'n idioot geluid 🤣🤣👻👻👻🤣🤣

I hate it here x 1000

Even the smallest can change the course of the future