• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Eerste solo dnd sessie ooit gehad! It was fun ^^ Nog drie te gaan deze week.

Do it scared, but do it anyway.

'CAUSE THIS IS WHERE I BELONG 🔥🔥🔥

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Rassalentar schreef:
    Eerste solo dnd sessie ooit gehad! It was fun ^^ Nog drie te gaan deze week.

Solo sessie??? Do tell! Ben benieuwd wat het inhoudt eigenlijk ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Tired

[ bericht aangepast op 18 maart 2025 - 2:05 ]

Life is a beautiful struggle

Catmint schreef:
    (...)

Solo sessie??? Do tell! Ben benieuwd wat het inhoudt eigenlijk ^^

Hmm solo sessie is eigenlijk niet het goede woord achteraf. Het was 1-op-1 met een van m'n vier spelers waarin we gingen kijken naar zijn character en een klein stukje story uitspeelde dat zich vlak voor het echte adventure afspeeld.

Do it scared, but do it anyway.

Alex Warren was geweldig!!

Life is a beautiful struggle

adfsjfkdsfsd deze foto's van de crewmeeting en de Efteling meeting in 2016 ;-; SUCH BABIES

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    adfsjfkdsfsd deze foto's van de crewmeeting en de Efteling meeting in 2016 ;-; SUCH BABIES

Ken het. Heb nog foto’s van de Amsterdam meeting van 2014. All so young 🙈

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)
    Ken het. Heb nog foto’s van de Amsterdam meeting van 2014. All so young 🙈

Ik was helemaal vergeten dat meetings toen zo'n groot ding waren! Ik heb ook nog een oude Harry Potter meeting uit Utrecht gevonden, volgens mij sta jij daar ook nog op.

Wat een hoop bekende gezichten die nu nog ronddwalen op Q. Ik hoop dat jullie weten dat jullie voor eeuwig als 2015-2017 babies in mijn geheugen gegrift staan.

Mando -> Zoya

Er zijn zoveel dingen die ik zou kunnen (of eigenlijk: moeten) doen maar ondertussen ben ik constant aan m'n telefoon gekluisterd 🫡

Zoya schreef:
    (...)

Ik was helemaal vergeten dat meetings toen zo'n groot ding waren! Ik heb ook nog een oude Harry Potter meeting uit Utrecht gevonden, volgens mij sta jij daar ook nog op.

Wat een hoop bekende gezichten die nu nog ronddwalen op Q. Ik hoop dat jullie weten dat jullie voor eeuwig als 2015-2017 babies in mijn geheugen gegrift staan.

Ik was geloof ik niet bij de HP meeting, maar wel bij een meering in Utrecht geloof ik. Toen hebben we WvW gespeeld met de halve groep dacht ik.

Jaa geweldig toch die herinneringen 🥰
    Dan ben ik nu een baby met een baby hahaha

Ich liebe dich 27.12.23

mehhh, doe ik eindelijk het moeilijke ding, zijn ze niet bereikbaar :") Het leven is ook wel zwaar zo hoor. en ook al niet de nieuwe hunger games kunnen scoren bij de boekhandel. sipperdepip

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Rassalentar schreef:
    (...)
    Hmm solo sessie is eigenlijk niet het goede woord achteraf. Het was 1-op-1 met een van m'n vier spelers waarin we gingen kijken naar zijn character en een klein stukje story uitspeelde dat zich vlak voor het echte adventure afspeeld.

Oeh, dat is wel leuk tho! Net zo'n extraatje voor de players. Love it!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ja omg zo blij met het ontwerp van deze sprayed edges <3
    Was het maar alvast volgend jaar XD

Every villain is a hero in his own mind.

Aangemeld voor CPE examen in mei, nu al zenuwachtig.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO