• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nog 1 klein ding en dan ben ik klaar voor vandaag, waarom kost dit zoveel moeite....

Edit: ik was vergeten dat ik dit allemaal al een keer genoteerd had, dus ik dat lekker kon overnemen ipv alles weer opnieuw te moeten bedenken ^^

[ bericht aangepast op 25 maart 2025 - 16:09 ]

Do it scared, but do it anyway.

Nederlands kunnen spreken bij de gemeente van een tweetalige stad? Nah, te hoge verwachting.

Wanneer je op werk een casus hebt die zo bizar, zo grensoverschrijdend is, maar waar je toch niets mee kan. Pffff.

Omnia mutantur, nihil interit

Letterlijk op een seconde de trein gemist. Achja.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Er kan toch ook aan anderen gedacht worden. Jullie zijn niet de enige op de wereld. 🤷

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ja, dit kon er ook nog wel bij...

Wanneer je een collega een hand wil geven na het afscheidsetentje en hij geeft je plotseling een knuffel (terwijl hij de rest wel een hand geeft)

Dat was slightly ongemakkelijk 🤣🤣🤣

Wat hebben we een supertoffe groep kinderen mee ❤️

Protect the people.

What?! What the fuck. Dat wist ik niet eens dat ik dat hierop kon doen. Well, that makes posting much easier then!

Haha shit ik moet slapen maar ac shadows is zo verslavend. :')

Life is a beautiful struggle

Kan HR me uit zichzelf mailen? Dan hoef ik heen herinneringsmail te sturen. xD
    En pf. Hopelijk krijg ik over een maand positief studieadvies en kan ik wat zelfverzekerder worden op dit vlak.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dit was echt een goede nacht

Ich liebe dich 27.12.23

Kan ik al naar huis?

People who say they get your issues, but not really. They do everything the opposite.

nostalgie schreef:
    Kan ik al naar huis?

No growth of the heart is ever a waste