• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

:c Ik ga overmorgen op een fantastische, volledig betaalde reis naar Edinburgh en ik heb helemaal geen zin.

Mando -> Zoya

Gast, waarom is het voor jou wel oké dat jij niets stuurde omdat je de hele dag werk had, maar had ik ondertussen wel iets moeten sturen ondanks een drukke dag op school, file rijden en musicalles? Dat gaat toch echt twee kanten op.. Zijn inlevingsvermogen wat dit betreft is echt zero..

En ik hoop nog steeds dat ik me morgen magisch beter voel, maar ik vrees er een beetje voor. Dit sucks /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Mag een kaartje maken voor de vertrekkende collega. Super leuk, het idee heb ik scherp.

Nu de uitvoering nog.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ahhh dit begint vorm te krijgen, lekker!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Bad bedtime decisions have been made. Again.

Dramatic

Renna schreef:
    Bad bedtime decisions have been made. Again.

Same

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Same

Hahahahahahahahah thanks dit is net genoeg motivatie om op te staan om m'n tanden te gaan poetsen :'D

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Hahahahahahahahah thanks dit is net genoeg motivatie om op te staan om m'n tanden te gaan poetsen :'D

Happy to be off service hahaha, slaap lekker (bloos)

[ bericht aangepast op 20 maart 2025 - 0:28 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Zoveel mensen hier die alleen Frans en heel basis Engels spreken 😭. Ik moet echt aan m'n Frans gaan werken. In this so called bilingual country.

Niet eens een "gecondoleerd" of "wat verdrietig nieuws". Enkel een doorverwijzing naar een collega. Hoe dan...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

De docente zegt dat ik best kan gaan als ik afstand houd, en het liefts ben ik er ook gewoon. Maar ik wil ook niemand aansteken..
    Twee keer de acte waar ik inzit missen is poop though. Hopelijk gaat het toch spontaan nog beter met mij zo.
    Edit: en gekozen om niet naar de katten of musical te gaan zodat ik hopelijk morgen weer naar school kan. Voelt slecht als keuze, maar wel de verstandigste denk ik. Al mis ik dansrepetities en de acte waar ik inzit WEER...

[ bericht aangepast op 20 maart 2025 - 12:53 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Zometeen (op m'n vrije dag) toch even naar werk en vanavond kennisquiz/pubquiz waarbij m'n team hele hoge verwachtingen van mij heeft, help

hnnng. nu semi antwoorden gehad, maar het voelt nog steeds zooooo eng. gauw wat anders gaan doen ofzo. idk hoe ik zo ooit ga eindigen met een stage daar, maargoed. brr. zomaar een bedrijf opbellen en jezelf verkopen? kill me

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Mood = ruined. So stupid that such little things have such a massive grip and effect on me :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Plz vergeet me.. plz vergeet me.. PLEASE VERGEET DAT WE THEE ZOUDEN DRINKEN

(me avoiding my annoying neighbour)

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.