Ik ben dus al maanden bezig met een heel traject omtrent mijn ADHD-meds. Eindelijk dacht ik de draad op te hebben gepakt en merkte ik dat de meds aansloegen en écht werkte. Mijn blijdschap mocht dus weer niet van lange duur zijn want ik werd na een langere tijd gebruiken depressief (terwijl mijn vriend - god bless him - floreerde onder de zijne, which I'm happy about maar slightly jaloers want ik wil dat ook), dus ik kon de boel weer opgeven. Na een paar weken "detoxen" weer naar de huisarts gegaan om toch om een ander spulleke te vragen, terwijl de angst voor weer depressieve klachten onder mijn huid gloeide. Gelukkig kreeg ik een doorverwijzing naar de psychiater, ik dacht: YES. We gaan ervoor.
..
Paar weken wachten later en ik zie de prijs.. Ruim 800 euro voor twee gesprekken (waarvan VGZ maar 51%) zou betalen.. Dat geld heb ik natuurljk niet zo 1, 2, 3 liggen en mijn eigen risico is ook niet zo laag (waarom weet ik ook niet meer).. Kan wel heel lang doorzijken over alles wat er nu door me heen gaat maar het verhaal is duidekijk: ik weet me weer even geen raad meer en ben zo gefrustreerd dat ik het hele plan uit het raam wil smijten. Het zal ook gewoon een keer makkelijk gaan voor me..