• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

SCORPlO schreef:
    Aangemeld voor CPE examen in mei, nu al zenuwachtig.

You got this!

Als het helpt: ik heb in 2018 mijn CAE gedaan, maar met mijn cijfer had ik achteraf gezien ook CPE kunnen halen.
    Tijdens mijn mondeling vertelde ik dat de herfst mijn favoriete seizoen was omdat de blaadjes dan gekleurd zijn en naar beneden vallen. Oud-klasgenoot plaagt me er nog steeds mee (zij was m'n mondelingduo). Maar had er (heel onverwachts) een prima cijfer voor terwijl mijn Engels oprecht vrij bagger is.

Dus als je gewoon je best doet komt het sowieso goed!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ah, de bureau-freeze na een dag lesgeven is zo echt. Ik kan/wil even niets, terwijl vandaag niet eens zo'n zware dag is.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ehhhhhh. . . Can't you just say something logical? Lord.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ga stuk om een vriend die per ongeluk voor €448,78 aan vanille muffins heeft afgerekend bij de Albert Heijn.

Made my day

Ben nog steeds keihard aan het lachen

Ik twijfel steeds aan mijn eigen herinneringen. Was mijn jeugd echt zo'n shitshow of ben ik gewoon mezelf (en de psycholoog) daarvan aan het overtuigen om alles te verklaren? (cat)

[ bericht aangepast op 18 maart 2025 - 19:58 ]

Mando -> Zoya

hnnng ik wil niet :'D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Vandaag was een... beroerde dag. Morgen; nieuwe dag, nieuwe kansen? 🥲

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

okay, ik ben aan het procrastinaten, maar het is wel nuttige procrastination

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Hoezo heb ik mijn lip gesneden aan een plastic lepel?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Verbrand terwijl ik aan het protesteren was...

Omnia mutantur, nihil interit

Wat is het dit schooljaar met vaker verkouden raken? En ook steeds vlak voor een dienst. Bijna twee jaar zonder ziekmeldingen en nu 3 x last minute (2 diensten waren vlak achter elkaar) binnen 4 maanden. Smooth.. I hate this, maar gelukkig redden ze het vanavond ook zonder mij.

Hopelijk ben ik morgen beter voor de generale van de eerste acte. Anders mis ik die acte weer...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

ADHD klaagzang

Ik ben dus al maanden bezig met een heel traject omtrent mijn ADHD-meds. Eindelijk dacht ik de draad op te hebben gepakt en merkte ik dat de meds aansloegen en écht werkte. Mijn blijdschap mocht dus weer niet van lange duur zijn want ik werd na een langere tijd gebruiken depressief (terwijl mijn vriend - god bless him - floreerde onder de zijne, which I'm happy about maar slightly jaloers want ik wil dat ook), dus ik kon de boel weer opgeven. Na een paar weken "detoxen" weer naar de huisarts gegaan om toch om een ander spulleke te vragen, terwijl de angst voor weer depressieve klachten onder mijn huid gloeide. Gelukkig kreeg ik een doorverwijzing naar de psychiater, ik dacht: YES. We gaan ervoor.
    ..

Paar weken wachten later en ik zie de prijs.. Ruim 800 euro voor twee gesprekken (waarvan VGZ maar 51%) zou betalen.. Dat geld heb ik natuurljk niet zo 1, 2, 3 liggen en mijn eigen risico is ook niet zo laag (waarom weet ik ook niet meer).. Kan wel heel lang doorzijken over alles wat er nu door me heen gaat maar het verhaal is duidekijk: ik weet me weer even geen raad meer en ben zo gefrustreerd dat ik het hele plan uit het raam wil smijten. Het zal ook gewoon een keer makkelijk gaan voor me..

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ugh, in je vinger snijden is naar :c

Do it scared, but do it anyway.

ein-de-lijk theorie gehaald!!!!!

Protect the people.

Sorry I even asked.... Ik wilde alleen kijken of iemand toevallig al iets vergelijkbaars had gedeeld zodat ik niet van scratch hoefde te beginnen en dubbel werk deed, ik hoefde geen heel filosofisch antwoord over dat het beter was om het zelf van scratch te leren maken zodat ik de technieken kende voor later....

Do it scared, but do it anyway.