• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het is al even geleden, maar dit maakt me nog steeds pissig. Vooral omdat mijn ouders gelijk hebben. Als ik zeg dat ik geen look in mijn eten wil hebben, moet ik daar geen enkele reden voor geven en moet je dat zeker ook niet testen of ik het wel opmerk. Zelfs als ik het zelf niet had opgemerkt (wat ik dus wel heb gedaan, dus ik ben 'geslaagd' voor de test, wtf?) is het echt heel shitty om te doen? Ik bedoel, we zijn beide vegetariër en we zouden het ook niet leuk vinden als iemand vlees door ons eten draait zonder dat we het door hebben? Waarom luister je niet van de eerste keer? Van al mijn rariteiten, is dat nu toch echt niet degene die je moeilijk vindt om mee om te gaan...

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Het is al even geleden, maar dit maakt me nog steeds pissig. Vooral omdat mijn ouders gelijk hebben. Als ik zeg dat ik geen look in mijn eten wil hebben, moet ik daar geen enkele reden voor geven en moet je dat zeker ook niet testen of ik het wel opmerk. Zelfs als ik het zelf niet had opgemerkt (wat ik dus wel heb gedaan, dus ik ben 'geslaagd' voor de test, wtf?) is het echt heel shitty om te doen? Ik bedoel, we zijn beide vegetariër en we zouden het ook niet leuk vinden als iemand vlees door ons eten draait zonder dat we het door hebben? Waarom luister je niet van de eerste keer? Van al mijn rariteiten, is dat nu toch echt niet degene die je moeilijk vindt om mee om te gaan...

Dat is zeker een shitty actie, no matter wat de reden is voor dat je geen look in je eten wilt hebben. Zeker als dit niet de eerste keer is.. Die manier van mensen testen vind ik zelf altijd toxic en kan een manier zijn om controling te zijn...

--

Iemand moet me echt stoppen. Ik heb geen preview tickets voor Elisabeth nodig..
    En hopelijk krijg ik de passie nog terug voor het optreden, want ik voel deze musical steeds minder en minder..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Forever stuck in my head. Ik moet echt de volledige lyrics een keer gaan opzoeken. En wijs worden uit dat gekke dialect 😂

Ik ga vanavond naar Patty's Panter Party in de Ziggo Dome :') en ik zit nu al vol in de stress over hoe ik een flesje water mee naar binnen ga kunnen smokkelen :(

I've looked worse, believe me.

Canada is echt sassy, I love it.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Lupinus schreef:
    Ik ga vanavond naar Patty's Panter Party in de Ziggo Dome :') en ik zit nu al vol in de stress over hoe ik een flesje water mee naar binnen ga kunnen smokkelen :(

Je kan ook een leeg flesje in je tas stoppen en de dop in je jas/broekzak of bh doen? Dan kan je hem weer vullen bij de wc's als je langs de check bent geweest :'D Dat werkte voor mij altijd goed. Is iets lastiger nu de doppen vastzitten aan de fles maar dat is met een beetje spierkracht ook wel op te lossen

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Je kan ook een leeg flesje in je tas stoppen en de dop in je jas/broekzak of bh doen? Dan kan je hem weer vullen bij de wc's als je langs de check bent geweest :'D Dat werkte voor mij altijd goed. Is iets lastiger nu de doppen vastzitten aan de fles maar dat is met een beetje spierkracht ook wel op te lossen

Dat klinkt wel interessant!
    Maken ze van lege flesjes geen probleem? Dan ga ik dat denk ik proberen! Thanks!

Ja ik leef nog. Leef wel op automatisch piloot momenteel, but we get there. Eerste periode is gewoon lastig en ben door mijn ass gewoon best overprikkeld af en toe. Gelukkig heb ik een mega lieve vriend die vrijwel alles over neemt zodra hij thuis komt van werk. Voel mij af en toe wel schuldig daardoor 😅🥺
    Maar wtf, hoe kan mijn baby morgen alweer 1 maand oud zijn?! Time flies.

Ich liebe dich 27.12.23

Vandaag de eerste meeloopdag op mijn nieuwe werk, wish me luck c:

Mando -> Zoya

Kobyla schreef:
    Forever stuck in my head. Ik moet echt de volledige lyrics een keer gaan opzoeken. En wijs worden uit dat gekke dialect 😂

You're welcome!

Nå jaa

Klockan slår, nu är det dags
    All bekymber försvinder strax
    Bästa båoti för kropp och själ
    Fyra väggar i träpanel

(Oh, eh-oh, eh-oh) Vedin vår värmer lika bra
    (Oh, eh-oh, eh-oh) Som tango me Arja Saijonmaa
    Yksi, kaksi, kolme, sauna

Vi ska bada bastu, bastu, ångon åpp och släpp all stress idag
    Bastubröder är je vi som glöder, hundra grader, nå jaa
    Bara bada bastu, bastu, heittää på så sveittin bara yr
    Oh, bada bastu, joo
    Oh, bada bastu, joo

Sauna
    Sauna (Jaa just, jaa)

Häll på vattn och meir ångo nu
    Tick, tick, tack, hur läng orkar du?
    Nitti grader, vi är nästan där
    Perkele, är va på värman jär

(Oh, eh-oh, eh-oh) Sveittin lackar, jaa, jaa
    (Oh, eh-oh, eh-oh) Yksi, kaksi, kolme, sauna

Oh, bada bastu, joo

Sauna

Bara bada bastu, bara bada bastu
    Bara bada, bara bada, bara bada bastu
    Bara bada, bara bada, bara bada bastu (Ei saa peittää)

Oh, bada bastu, joo

Sauna

Sauna

Alle å-tjes worden als een oh uitgesproken, alle ä-s als eh en alle ö's als euh.

Maar wat ze nou daadwerkelijk zingen, geen idee 😂 dat sveittin lackar klinkt als 'zweet je lekker?'

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lupinus schreef:
    (...)

Maken ze van lege flesjes geen probleem? Dan ga ik dat denk ik proberen! Thanks!

Van volle flesjes zonder dop maken ze ook geen probleem, zolang het water is en geen frisdrank 😊 en ja: gewoon de dop in je broekzak of tas of whatsoever stoppen.

Ze willen flesjes zonder dop omdat je met dop een flesje kunt vullen en van grote hoogte keihard naar beneden zou kunnen smijten...

Lupinus schreef:
    (...)

Ja voor zover ik weet zijn het altijd de doppen waar ze op triggeren, want als je een vol flesje gooit met dop erop dan komt die dop nogal hard aan haha. Hoop dat het je lukt, veel succes en heel veel plezier alvast!!

EDIT: dat wat Vincie zei ahahahahahahah

[ bericht aangepast op 14 maart 2025 - 9:26 ]

Dramatic

Derks schreef:
    (...)

Van volle flesjes zonder dop maken ze ook geen probleem, zolang het water is en geen frisdrank 😊 en ja: gewoon de dop in je broekzak of tas of whatsoever stoppen.

Ze willen flesjes zonder dop omdat je met dop een flesje kunt vullen en van grote hoogte keihard naar beneden zou kunnen smijten...

Ah mooi, dan ga ik dat gewoon proberen! Dankjewel!! (blush)

Renna schreef:
    (...)
    Ja voor zover ik weet zijn het altijd de doppen waar ze op triggeren, want als je een vol flesje gooit met dop erop dan komt die dop nogal hard aan haha. Hoop dat het je lukt, veel succes en heel veel plezier alvast!!

EDIT: dat wat Vincie zei ahahahahahahah

Hahahaa toppieee, ik ga het proberen! Dankjewel!! (flower)

Ga ik misschien 2 keer naar de studio100 Singalong (Antwerpen en Rotterdam) en heb ik daarnet dus tickets voor Rotterdam gekocht, omdat Huis Anubis daar confirmed is? Maybe....

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen