• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

VI SKA BADA BASTU BASTU

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben echt een sucker voor emotional damage maar holy shit, Sunrise on the Reaping. . . Fdhsjsjfj Haymitch, my baby, I'm so sorry ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben zooooo f*cking moe maar het is veel te vroeg om in bed te gaan liggen en morgen komt een vriendin dus ik moet eigenlijk m'n huis nog een beetje opruimen…

Derks schreef:
    Ik ben zooooo f*cking moe maar het is veel te vroeg om in bed te gaan liggen en morgen komt een vriendin dus ik moet eigenlijk m'n huis nog een beetje opruimen…

Nah niks hoeft. Ik herken het, elke dag om 4 uur al gesloopt maar je mag dan niet meer slapen want dan fuck je met je dag/nachtritme... Dus tot half 9 overleven :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    Ik ben echt een sucker voor emotional damage maar holy shit, Sunrise on the Reaping. . . Fdhsjsjfj Haymitch, my baby, I'm so sorry ;-;

I knooooooow ik vond hem al een awesome personage maar dit boek maakt alles aan hem zoveel droeviger

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

En nu gaan we negeren, echt top. Het is zo kut om te weten dat het mij meer doet dan hem. Ik wil dit niet meer. Ik ben op deze manier zo niet gelukkig en het voelt ook niet meer zoals hoe het 5 jaar geleden voelde maar het idee alleen al krijg ik enorme anxiety van. Wat moet ik? Waar moet ik heen? Ik weet het gewoon allemaal even niet meer en kan niets anders dan huilen.

Life is a beautiful struggle

Caverna schreef:
    (...)

Nah niks hoeft. Ik herken het, elke dag om 4 uur al gesloopt maar je mag dan niet meer slapen want dan fuck je met je dag/nachtritme... Dus tot half 9 overleven :')

Ik lag gisteren ook al om 20 in bed 🥹 en het was een hele nare nacht.

Maar net appte een vriendin of ik zin had in draken dus ik ben onderweg naar de trein om een potje Wyrmspan te spelen.

Had ook kunnen fietsen maar daar heb ik écht de energie niet voor. 10 minuten fietsen of 5 minuten lopen naar de trein, 3 minuten in de trein en dan 8 minuten lopen… ja, laatste optie kost minder energie.

[ bericht aangepast op 28 maart 2025 - 18:42 ]

Hnnnnnng D:

[ bericht aangepast op 28 maart 2025 - 19:49 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:
    (...)

I knooooooow ik vond hem al een awesome personage maar dit boek maakt alles aan hem zoveel droeviger

Pffff en al die details die ineens dingen verklaren. Er stierf een stukje in mij tijdens het epiloog.

just the way I like my emotional damage

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Waarom is het zo moeilijk om van portfolioshoots over te gaan naar betaalde fotoshoots :')
    Weer een walk of shame terwijl ik al mijn marketing voor bloesem mini-shoots kan verwijderen want niemand heeft interesse.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Well, guess I have to write the 10K back now.

Don't walk. Run, you sheep, run.

2 potjes Wyrmspan gespeeld, eerste ronde verloren met 85 punten (winnaar had 87 punten) en de tweede ronde dik gewonnen met 102 punten (versus de 88 punten van de verliezer 🤠😇)

* sleeping *

Heh, sorry? What? I fell asleep with how boringly unimportant this is.

Don't walk. Run, you sheep, run.

This is just pure perfection.

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Derks schreef:

2 potjes Wyrmspan gespeeld, eerste ronde verloren met 85 punten (winnaar had 87 punten) en de tweede ronde dik gewonnen met 102 punten (versus de 88 punten van de verliezer 🤠😇)

Goed bezig *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.