• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het probleem met uitslapen is, je mist een halve dag.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Aahhhh ik wil zo graag weer meer schrijven maar weet gewoon écht niet hoe ik moet beginnen :(

Blaeu schreef:
    Aahhhh ik wil zo graag weer meer schrijven maar weet gewoon écht niet hoe ik moet beginnen :(

Elk begin is een goed begin.

Dit is doodeng. Morgen komt er meer duidelijkheid, maar op dit gebied ben ik slecht nieuws gewend. Ik heb gezien hoe dit iemand veranderde, hoe het leven stukje bij beetje werd afgenomen. En uiteindelijk heb ik diegene binnen vijf jaar verloren. Iemand die dichtbij me stond.

En nu gebeurt het weer. Weer iemand zo dichtbij.

Nee, dit trek ik niet. Ik kan het niet aan om haar door diezelfde hel te zien gaan. Om haar zo vroeg, al, te verliezen.

Ja, we denken anders over dingen. Er zijn fouten gemaakt. Maar aan het einde van de dag probeerde je er altijd voor me te zijn.

Soms ben je mijn beste vriendin. Soms begrijp je me niet. Soms raakt alles verstikt in een toxische cirkel, en dan nemen we afstand. Maar de liefde voor jou zit diep. En ik weet dat jij ook van mij houdt.

En ik kan je echt nog niet verliezen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

3,5 week vrij gaan echt veel te snel voorbij en nu heb ik stress voor de eerste werkdag dinsdag, en over hoe ik 'm'n laatste vrije dag' moet spenderen. Waarom :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik vind dat uur verschil dus echt helemaal niks.

Dramatic

Renna schreef:
    Ik vind dat uur verschil dus echt helemaal niks.

Ik vind 't heerlijk 🫣 was helemaal doodmoe en blij dat ik om 21.39 op een 'geoorloofd tijdstip' in bed kon gaan liggen (want 20.39 voelt als 'te vroeg'

maar goed, ondertussen scroll ik toch alleen maar over het interwebs

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Ik vind 't heerlijk 🫣 was helemaal doodmoe en blij dat ik om 21.39 op een 'geoorloofd tijdstip' in bed kon gaan liggen (want 20.39 voelt als 'te vroeg'

maar goed, ondertussen scroll ik toch alleen maar over het interwebs

Hahahahahaha nou dan ben ik blij dat jij er blij om bent! Ik zag mijn vrije avond in rook opgaan en nu moet ik slapen terwijl ik daar nog helemaal niet klaar voor ben. Morgen gaat wel de wekker om 7 - wat voelt als 6. I cri.

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Hahahahahaha nou dan ben ik blij dat jij er blij om bent! Ik zag mijn vrije avond in rook opgaan en nu moet ik slapen terwijl ik daar nog helemaal niet klaar voor ben. Morgen gaat wel de wekker om 7 - wat voelt als 6. I cri.

Ahw, rip dat jij er zoveel last van hebt! Arme jij met je vrije avond die verrookt is :( en dan gaat je wekker ook nog eens zo vroeg :(

Mijn biologische klok matcht meer met de zomertijd dus ik ben altijd helemaal fuckedup als de wintertijd begint, ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen dat met de zomertijd hebben maar blijkbaar komt dat ook gewoon voor dus 🥹

Heel veel sterkte met je wekker morgen!

Catmint schreef:
    3,5 week vrij gaan echt veel te snel voorbij en nu heb ik stress voor de eerste werkdag dinsdag, en over hoe ik 'm'n laatste vrije dag' moet spenderen. Waarom :')

Lekker Overwatchen of gamen *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Het moment dat je schrijfmaatje allebei je posts van ieder meer dan 8K heeft geantwoord in 2 weken word je toch wel even angstig. Rustig aan, girlfriend, de posts lopen niet weg. 😂

Waarom de fuck mailde m'n inkomensconsulent mij al om 7:33 wtf ga slapen mens

Nog geen uur terug op school en nu al het gevoel dat ik achter de feiten aanloop :')

Protect the people.

Vandaag is het 'm gewoon niet en ik ben ongeveer op het punt dat ik me dat soort dagen niet meer zo goed kan veroorloven....

Do it scared, but do it anyway.

Waarom voel ik me zo alleen nu, en lost in wat ik kan doen? Net door het script heen lezen hielp in elk geval niet bepaald..
    En het is logisch dat mijn ouders nu bij de kleintjes zijn om op te passen voor een van mijn broers. Dus waarom kan ik niet gewoon focussen op mijn foty or something like that?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn