• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mag het een keer geoorloofd zijn om iets tegen het hoofd van een collega te gooien? Wat een *** joh!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Wanneer word er gestopt? I feel watched men. Don't you have something better to do?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Motivatie is ver te zoeken ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Er zit een fucking grote hommel in mijn huis… ik doe ook eens het raam in m'n woonkamer open, man man man.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Slachttoffer rol much?

[ bericht aangepast op 27 maart 2025 - 17:19 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Oh hey, een spontane bloedneus, dat was lang geleden.

Loretta 😭

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Loretta 😭

Ja maar echt 😭😭😭😭 had dit ook zo níét aan zien komen. Dieuwertje was een schok, maar wel te verwachten (hoewel dat erg snel is gegaan), maar Loretta… ik dacht eerst dat het een ongepaste grap van De Speld was maar ze is echt overleden 😭😭😭

Also, stalkers much.

[ bericht aangepast op 28 maart 2025 - 12:58 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

SweetTooth schreef:
    Loretta 😭

Ja joh, trek me even onder mijn steen vandaan, ik wist niet eens dat zij ziek was. Best heftig.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

@Derks ja mega shock… nooit meer: “IK WEET ZEKER DAT HET QUINCY IS.” 🥺

@SPECS nee wist ik ook niet. Beste vriendin stuurde vandaag het artikel. Schrok me rot. Dacht eerst dat het een grap was, maar helaas niet. Meh…

[ bericht aangepast op 27 maart 2025 - 19:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

UGH

I feel like I'm being extremely difficult, but also I am tolerating so much and it's a very horrible feeling. I'm sliding down again and I cannot take that now. or ever again. En aan de andere kant vraag ik echt geen onlogische dingen? Sometimes I really miss home. Ik mis het gevoel van mijn eigen gewoontes normaal te vinden en dat de mensen rondom me ook zo al megalang kennen en dezelfde dingen doen en vinden. Ik wil ook gewoon dat het stopt dat er constant mensen in mijn huis moeten zijn. En ik wou dat mijn schoonouders verder weg woonden. Ze zijn fantastische schatten, maar 1. Ik voel me een mislukte volwassene omdat ik niet eens m'n eigen was kan draaien en 2. volgens mij is het eigenlijk echt niet normaal hoe involved ze zijn in ons leven? Ik zie mijn ouders gemiddeld misschien om de 2 weken? Ik voel me hier al heel lang niet goed bij en het wordt niet beter, maar ik kan dit echt niet gaan eisen. Ik moet een droogkast bestellen. Maar het is niet perse de was dat me stoort, of wat dan ook van die kleine dingetjes, het is het totaalplaatje en dat gaat echt niet zomaar weg. Geen van de 'oplossingen' werkt, ik voel me er alleen een zeur door en ik voel meteen dat het niet /dat/ is dat me stoort, maar ik krijg het gelijk niet beter uitgelegd. En dan reageert hij - wat heel logisch is - op een manier van: moet ik het dan zo doen? en dan is mijn antwoord nee, want dat is niet wat ik bedoel ook al is dat inderdaad wat ik zeg en wat je hoort.
    En dan weet ik niet eens of al m'n gevoelens wel terecht zijn, want ik heb mijn fucking regels en dan is alles geweldig verschrikkelijk.

even ook, ik heb zo'n problematiek als volwassene met mijn neurodiversiteit, HOE DAFUQ WAS iK ZO"N BRAAF EN MAKKELIJK KIND? WAAROM DEED IK NIET MOEILIJK? HOEZO WAS IK GELUKKIG?

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik had me voorbereid op iets meer leven in de tent, maar nu hoor ik dat ik heel april maar 7 dagen mag werken wtf. Ik wil niet meer de hele week alleen thuiszitten 😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben even heel trots.

Ik loop al een maand elke dag minstens een half uur.
    Eet al twee weken geen chips, (buiten weekend om)
    Geen koek en snoep en chocola.
    Ik drink door de week geen Frisdrank meer en als klap op de vuurpijl heb ik al 5 dagen geen nagels gebeten.

Zo trots dat ik hier even mee bezig ben. Nu hopen dat t niet bijten minstens lukt tot mn verjaardag zodat ik mn nagels mooi kan gaan lakken

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kan ik even janken om de ticketprijzen van Lady Gaga. 🥲

Life is a beautiful struggle