• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 23:09 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oef, moe, maar we hebben nu wel eindelijk onze laatste meubels! Nu de komende paar dagen bouwen.

What does everybody think on the new Snow White movie? Het klinkt..... messy.

[ bericht aangepast op 29 maart 2025 - 21:55 ]

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Me: Why do I feel this overwhelming sense of guilt towards everything and anything?
    Also me: Oooooooooooooo. Lutheal phase (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

lol, veel te veel moeite in dat voorwoord gestopt maar het is nu wel netjes

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Scorn schreef:

Ik heb geen idee… een vriendin wil 'm heel graag zien dus ik verwacht wel dat ik 'm in de bios ga zien maar ik heb er tot nu toe echt nog niks positiefs over gehoord

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

mijn zithouding is *garnaal* en tbh na een aantal uren en jaren begin je dat toch wel te merken lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Derks schreef:
    (...)
    green]Ik heb geen idee… een vriendin wil 'm heel graag zien dus ik verwacht wel dat ik 'm in de bios ga zien maar ik heb er tot nu toe echt nog niks positiefs over gehoord[/green]

Het slechte nieuws verspreid zich als een lopend vuurtje joh. Ik hoor er ook echt niets goeds over. Het schijnt dat de actrice van Snow White bijna alles bekritiseerd heeft van de oorspronkelijke film en het is geen romantisch verhaal maar een boss woman film? Al de slechte publiciteit van de film schrikt me wel af om het nog te gaan kijken tbh.

[ bericht aangepast op 29 maart 2025 - 23:42 ]

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Scorn schreef:

Ja het hele traject richting deze film was al enorm messy :'D Rachel Zegler die niet "white" genoeg was voor "Snow White", Gal Gadot die pro-Israël is (ze is zelf Israëlisch dus ik weet niet in hoeverre haar mening door de media is uitvergroot), en de CGI-dwergen... een lekkere cocktail aan controverses.
    Ik ben vorige week geweest en ik vond hem wel enjoyable. Geen fantastisch goede film die nog jaren in je hoofd blijft hangen, maar als je met niet al te hoge verwachtingen de bios binnengaat, kan je best een leuke avond hebben. De acting van the evil queen vond ik beetje cringe en haar zangnummers nog cringier, maar de nummers van Snow White ging ik wel goed op want Rachel Zegler vind ik gewoon top. En een aantal nummers hadden broadway musical vibes en daar hou ik enorm van :3

Het enige wat me echt pijn deed waren de CGI-dwergen. Er was welgeteld één (1) real life dwergacteur, en die was niet een van de belangrijkste. Er was een shot waarin hij samen met een aantal CGI-dwergen stond en dat voelde zo fout? Dit was de perfecte kans om acteurs met dwerggroei te laten shinen...

TL;DR: los van de controverses is het geen fantastische film, maar als je dat ook niet verwacht kan hij toch leuk zijn in my opinion! (:

Dramatic

Meteen opstaan en meer afstand tussen ons. Meh. Het voelt toch echt anders dan vroeger helaas.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Rip longen..

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ik om 12:00 uur: *zet wasmachine aan want stroomtarief -0,04 per kWh*

Wasmachine: *doet niks*

Ik: *ontkoppelt kraan*

Kraan: *miezerige drupjes*

Ja, fuck.

Ik: *zoekt hoofdkraan, draait 'm dicht en klungelt met de wasmachinekraan*

Toen dacht ik: yo, dit heb ik gefixt!
    Hoofdkraan weer aan.
    En ja hoor 🙌🏼🙌🏼🙌🏼 er spoot weer water uit de kraan.

En toen deed m'n wasmachine het ook weer 😇🙌🏼

Aaaaah dit lukt zo toch nooit? :')

Lupinus -> Fantabulosa

What the hell. Het is alweer half fucking 4?????!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wat is dit, Nederlandse musical awards.. geen awards voor de Frozen projecties en lichtdesign, en wel voor een show waarvan de volgspots niet eens werken?
    Sorry, maar dit kan ik niet serieus nemen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het nadeel van de was doen is dat je de was dan ook moet ophangen.

Het waait wel pittig hard buiten dus misschien is het snel droog.