Scorn schreef:
What does everybody think on the new Snow White movie? Het klinkt..... messy.
Ja het hele traject richting deze film was al enorm messy :'D Rachel Zegler die niet "white" genoeg was voor "Snow White", Gal Gadot die pro-Israël is (ze is zelf Israëlisch dus ik weet niet in hoeverre haar mening door de media is uitvergroot), en de CGI-dwergen... een lekkere cocktail aan controverses.
Ik ben vorige week geweest en ik vond hem wel enjoyable. Geen fantastisch goede film die nog jaren in je hoofd blijft hangen, maar als je met niet al te hoge verwachtingen de bios binnengaat, kan je best een leuke avond hebben. De acting van the evil queen vond ik beetje cringe en haar zangnummers nog cringier, maar de nummers van Snow White ging ik wel goed op want Rachel Zegler vind ik gewoon top. En een aantal nummers hadden broadway musical vibes en daar hou ik enorm van :3
Het enige wat me echt pijn deed waren de CGI-dwergen. Er was welgeteld één (1) real life dwergacteur, en die was niet een van de belangrijkste. Er was een shot waarin hij samen met een aantal CGI-dwergen stond en dat voelde zo fout? Dit was de perfecte kans om acteurs met dwerggroei te laten shinen...
TL;DR: los van de controverses is het geen fantastische film, maar als je dat ook niet verwacht kan hij toch leuk zijn in my opinion! (:
Dramatic