• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

I love my job.. I love my job.. I love my job..

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

The moment you still feel fucked up about what the bullies on Q did to you years back. 💀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik moet het huis verlaten maar ik heb geen zin in het verlaten van mijn huis.

Maar ik kan mijn internetmodem ophalen, dat is wel essentieel.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wanneer mensen niet eerst IEDEREEN de trein laten uitstappen voor ze zelf (met koffer en al) instappen 🫥 Vermoeiend, jezus

Protect the people.

Graveborn schreef:
    The moment you still feel fucked up about what the bullies on Q did to you years back. 💀

❤️❤️❤️

[ I will always love you ]

Ik moet me nog klaarmaken, i don't want to 🥲

Ik heb wifi 🥳 morgen ook even m'n laptop verbinden en dan kan ik dingen gaan voorbereiden.

Wifi hebben maakt het leven toch iets gemakkelijker

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik heb wifi 🥳 morgen ook even m'n laptop verbinden en dan kan ik dingen gaan voorbereiden.

Wifi hebben maakt het leven toch iets gemakkelijker

Ik zit al een week zonder wifi en moet nog een week zonder wifi en ben het heel hard met je eens.

"You made me this way" is èèn van de kinderachtigste reacties dat iemand ooit kan zeggen tegen iemand. I'm just cringing, good lord. How do you mean; not taking accountability? You made your own choices, you made yourself.

Pffft my toxic trait is that I can't just enjoy a cheap cosplay. Mandalorian cosplay for Elfia? Gonna cost around €1500. But I want it so baaad ;-;

Mando -> Zoya

Kobyla schreef:
    (...)

Ik zit al een week zonder wifi en moet nog een week zonder wifi en ben het heel hard met je eens.

Ik heb globaal gezien twee maanden zonder wifi gezeten (alleen in de trein of in de bieb wifi gehad) en het was op zich wel te doen, maar ik was steeds heel snel bijna door m'n bundel heen, wat dan weer stress opleverde of ik wel op tijd m'n rekeningen kon betalen (of ik zou daarvoor speciaal naar de bieb moeten lopen).

En nu sinds gisteren weer wifi, en wow! Het maakt echt een verschil (en thuiswerk etc veel makkelijker)

Derks schreef:
    (...)

Ik heb globaal gezien twee maanden zonder wifi gezeten (alleen in de trein of in de bieb wifi gehad) en het was op zich wel te doen, maar ik was steeds heel snel bijna door m'n bundel heen, wat dan weer stress opleverde of ik wel op tijd m'n rekeningen kon betalen (of ik zou daarvoor speciaal naar de bieb moeten lopen).

En nu sinds gisteren weer wifi, en wow! Het maakt echt een verschil (en thuiswerk etc veel makkelijker)

Oké, damn, dat is wel heel lang. Extra fijn dan dat je weer wifi hebt!

Ga ik ooit wennen aan sirenes basically elk uur?

Kobyla schreef:
    (...)

Oké, damn, dat is wel heel lang. Extra fijn dan dat je weer wifi hebt!

Verhuizing haha, en in het nieuwe huis was geen internetaansluiting in de vorm van coax en de DSL was kapot/functioneerde niet. In 2026 zou er glasvezel aangelegd worden. Ik kwam toen van Odido klik&klaar tegen, die heb ik gisteren opgehaald. Gewoon in het stopcontact pluggen en je hebt wifi 💃🏽💃🏽💃🏽 en je kan het ook overal mee naartoe nemen 💃🏽💃🏽💃🏽.

Maar nu komen ze volgende week dus glasvezel aanleggen/doortrekken tot de meterkast 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.

Achja, ik heb nu voor €25,- p/m wifi. Maandelijkse opzegbaar (bij andere providers zit je voor een lage prijs er vaak 1 tot 2 jaar aan vast). Het functioneert vooralsnog prima dus waarom zou ik nog iets anders nemen?

so sleeepyyyyy

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said